Xantar de confraternización da Fundación Celta coa expedición da prestixiosa Raha International School

Actualizado: septiembre 4, 2017

O pasado venres 1 de setembro tivo lugar un xantar de confraternización da Fundación Celta coa expedición da prestixiosa Raha International School.

Os mozos xogadores de Raha International School, que tiveron a ocasión de enfrenarse a distintos equipos da canteira celeste e da comarca viguesa, asistir a distintas charlas formativas e a diversos partidos, así como a visitar enclaves da cidade, gozaron con adestradores, pais e persoal da Fundación do xantar no que obsequiaron á institución cunha espectacular alfombra enmarcada cos valores da Canteira -afouteza, corazón, orgullo, tradición- inscritos ao redor da mesma en agradecemento pola hospitalidade recibida.

A visita concluirá o próximo seis de setembro.

El pasado viernes 1 de septiembre tuvo lugar un almuerzo de confraternización de la Fundación Celta con la expedición de la prestigiosa Raha International School.

Los jóvenes jugadores de Raha International School, que han tenido la ocasión de enfrenarse a distintos equipos de la cantera celeste y de la comarca viguesa, asistir a distintas charlas formativas y a diversos partidos, así como a visitar enclaves de la ciudad, disfrutaron con entrenadores, padres y personal de la Fundación del almuerzo en el que obsequiaron a la institución con una espectacular alfombra enmarcada con los valores de la Cantera –afouteza, corazón, orgullo, tradición- inscritos alrededor de la misma en agradecimiento por la hospitalidad recibida.

La visita concluirá el próximo seis de septiembre.