A Fundación Celta, colaboradora na carreira popular 24 horas de Vigo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: agosto 5, 2014
24 horas de vigo

O club Castrelos 20:30 organiza a 1ª Edición das 24 horas por relevos e individual no parque de Castrelos de Vigo co apoio das institucións, empresas e atletas de alto nivel dentro da nosa comunidade como fóra dela.

A saída oficial comezase ás 12:00 horas do sábado 30 de Agosto de 2014 e finalizará ás 12:00 horas do domingo 31 de Agosto de 2014.
A proba consistirá en sumar o maior número de voltas ao percorrido de 1 km do parque, xa sexa individualmente ou mediante relevos dos compoñentes do equipo, cun mínimo de 6 e máximo de 12 compoñentes.

O padriño do evento será Asier Cuevas, campión de Europa e 4º do mundo nos 100 quilómetros, que aproveitase as 24 horas para realizar unha tirada importante de quilómetros de cara á súa preparación para o seu inminente campionato do mundo dos 100 quilómetros.

A Fundación Celta de Vigo, dentro da súa filosofía de achegar os valores do deporte á sociedade, colaborará neste interesante evento e anima a todos os afeccionados celtistas a participar nunha apaixonante carreira que terá como pano de fondo o fantástico parque de Castrelos. Unha actividade que esperamos teña un grande éxito de afluencia e que poida ser o inicio dunha gran carreira popular na cidade de Vigo

El club Castrelos 20:30 organiza la 1ª Edición de las 24 horas por relevos e individual en el parque de Castrelos de Vigo con el apoyo de las instituciones, empresas y atletas de alto nivel dentro de nuestra comunidad como fuera de ella.

La salida oficial comenzara a las 12:00 horas del sábado 30 de Agosto de 2014 y finalizará a las 12:00 horas del domingo 31 de Agosto de 2014.

La prueba consistirá en sumar el mayor número de vueltas al recorrido de 1 km del parque, ya sea individualmente o mediante relevos de los componentes del equipo, con un mínimo de 6 y máximo de 12 componentes.

El padrino del evento será Asier Cuevas, campeón de Europa y 4º del mundo en los 100 kilómetros, que aprovechara las 24 horas para realizar una tirada importante de kilómetros de cara a su preparación para su inminente campeonato del mundo de los 100 kilómetros.

La Fundación Celta de Vigo, dentro de su filosofía de acercar los valores del deporte a la sociedad, colaborará en este interesante evento y anima a todos los aficionados celtistas a participar en una apasionante carrera que tendrá como telón de fondo el fantástico parque de Castrelos. Una actividad que esperamos tenga un gran éxito de afluencia y que pueda ser el inicio de una gran carrera popular en la ciudad de Vigo.

web: http://24horasdevigo.wordpress.com/

24 horas de vigo

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario