A Madroa acollerá a tres novos futbolistas do Reality Show ‘The Victorious’

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: mayo 24, 2017
Victorious

No día de hoxe chegaron a Vigo dous do tres concursantes gañadores do programa de televisión de Dubai ‘The Victorious’ para adestrar durante un ano en xunto ás categorías inferiores do RC Celta na Madroa. Ayoub Atib, marroquí de 18 anos e Ahmad El Yamani, palestino de 17 adestrarán durante o próximas tres semanas xunto ás categorías inferiores do RC Celta e a próxima tempada continuarán a súa formación. A eles uniráselles no mes de agosto o alxerino Smili Rabah, vencedor absoluto desta terceira edición.

O RC Celta participou de maneira activa no desenvolvemento e estivo presente como xurado ao longo de todo o programa no cal miles de mozos de diversos países árabes competiron en diferentes probas para lograr o seu soño de adestrar en equipos europeos. A oportunidade de adestrar coa entidade celeste foi o primeiro premio nesta terceira edición na que o RC Celta compartiu protagonismo con algunhas das principais figuras do fútbol mundial como Maradona ou Ronaldinho.

O club celeste e a súa fundación continúan avanzando no seu proceso de internacionalización a través da formación de novos valores, non só coa creación de novas escolas e campus internacionais senón coa acollida de deportistas de diferentes puntos do planeta que chegan a Vigo atraídos por unha metodoloxía xa recoñecida a nivel mundial.

En el día de hoy han llegado a Vigo dos de los tres concursantes ganadores del programa de televisión de Dubai “The Victorious” para entrenar durante un año en junto a las categorías inferiores del RC Celta en A Madroa. Ayoub Atib, marroquí de 18 años y Ahmad El Yamani, palestino de 17 entrenarán durante las próximas tres semanas junto a las categorías inferiores del RC Celta y la próxima temporada continuarán su formación. A ellos se les unirá en el mes de agosto el argelino Smili Rabah, vencedor absoluto de esta tercera edición.

El RC Celta participó de manera activa en el desarrollo y estuvo presente como jurado a lo largo de todo el programa en el cual miles de jóvenes de diversos países árabes compitieron en diferentes pruebas para lograr su sueño de entrenar en equipos europeos. La oportunidad de entrenar con la entidad celeste fue el primer premio en esta tercera edición en la que el RC Celta compartió protagonismo con algunas de las principales figuras del fútbol mundial como Maradona o Ronaldinho.

El club celeste y su fundación continúan avanzando en su proceso de internacionalización a través de la formación de jóvenes valores, no solo con la creación de nuevas escuelas y campus internacionales sino con la acogida de deportistas de diferentes puntos del planeta que llegan a Vigo atraídos por una metodología ya reconocida a nivel mundial.

Tab content 3

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario