Campaña de recollida de alimentos e xoguetes “Celeste Solidario”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: diciembre 26, 2015
Celeste solidario web

A Fundación Celta de Vigo promove un ano máis a campaña de recollida de alimentos e xoguetes denominada “Celeste Solidario”. Este ano terá lugar o mércores día 30 de decembro coincidindo co encontro Celta – Athletic Club.

As doazóns poderanse realizar a partir das 18:30 e até o inicio do encontro no local de antigos xogadores, situado no estadio de Balaídos, próximo á porta 7. Todas as achegas serán recollidas, xestionadas e entregadas ás asociacións coas que a Fundación Celta vén colaborando durante os últimos anos: Cáritas, a ONG “La Mano que ayuda” e o comedor “A las 5”.

A Fundación Celta de Vigo anima a todos os asistentes ao estadio o vindeiro mércores a mostrar o seu lado máis solidario e colaborar coa causa destas asociacións que diariamente traballan por axudar a quen máis o necesitan.

La Fundación Celta de Vigo promueve un año más la campaña de recogida de alimentos y juguetes denominada “Celeste Solidario”. Este año tendrá lugar el miércoles día 30 de diciembre coincidiendo con el encuentro Celta – Athletic Club.

Las donaciones se podrán realizar a partir de las 18:30 y hasta el inicio del encuentro en el local de antiguos jugadores, situado en el estadio de Balaídos, cercano a la puerta 7. Todas las aportaciones serán recogidas, gestionadas y entregadas a las asociaciones con las que la Fundación Celta viene colaborando durante los últimos años: Cáritas, la ONG “La mano que ayuda” y el comedor “A las 5”.

La Fundación Celta de Vigo anima a todos los asistentes al estadio el próximo miércoles a mostrar su lado más solidario y colaborar con la causa de estas asociaciones que diariamente trabajan por ayudar a quienes más lo necesitan.

cartel Celeste Solidario

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario