A Fundación Celta de Vigo lanza un campus de verán en Cangas en colaboración co Alondras

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: junio 1, 2016

Os campus de verán da Fundación Celta de Vigo contarán este verán cunha sede en Cangas Do Morrazo en colaboración co Alondras Club de Fútbol, co que recentemente asinou un importante convenio de colaboración en materia deportiva e de formación. Na tarde de onte tivo lugar a presentación da actividade que se celebrará durante dúas semanas no campo de Futbol de Ou Morrazo, entre o 11 e o 22 de xullo en horario matinal. Na presentación estiveron presentes Luís Guimeráns, presidente do Alondras, xunto ao vicepresidente deportivo José García e Germán Arteta, director da Fundación Celta de Vigo.

O campus vai dirixido a nenos e nenas de 4 a 14 anos e contará coa supervisión e o control técnico dos preparadores da canteira celeste. Coa inscrición ao campus, ademais de participar na actividade, os mozos recibirán un equipamento completo da marca Adidas.

Esta nova sede de campus é xa a vixesimoterceira que terá a Fundación Celta de Vigo en toda Galicia este verán, superando considerablemente a cifra de pasados anos. Este importante crecemento é froito da boa imaxe que deixaron sempre as actividades organizadas pola Fundación Celta de Vigo, que grazas á metodoloxía das categorías inferiores do Real Club Celta de Vigo conseguen ofrecer formación e entretemento de gran nivel.

Los campus de verano de la Fundación Celta de Vigo contarán este verano con una sede en Cangas Do Morrazo en colaboración con el Alondras Club de Fútbol, con el que recientemente ha firmado un importante convenio de colaboración en materia deportiva y de formación. En la tarde de ayer tuvo lugar la presentación de la actividad que se celebrará durante dos semanas en el campo de Futbol de O Morrazo, entre el 11 y el 22 de julio en horario matinal. En la presentación estuvieron presentes Luis Guimeráns, presidente del Alondras, junto al vicepresidente deportivo José García y Germán Arteta, director de la Fundación Celta de Vigo.

El campus va dirigido a niños y niñas de 4 a 14 años y contará con la supervisión y el control técnico de los preparadores de la cantera celeste. Con la inscripción al campus, además de participar en la actividad, los jóvenes recibirán una equipación completa de la marca Adidas.

Esta nueva sede de campus es ya la vigesimotercera que tendrá la Fundación Celta de Vigo en toda Galicia este verano, superando considerablemente la cifra de pasados años. Este importante crecimiento es fruto de la buena imagen que han dejado siempre las actividades organizadas por la Fundación Celta de Vigo, que gracias a la metodología de las categorías inferiores del Real Club Celta de Vigo consiguen ofrecer formación y entretenimiento de gran nivel.

INSCRÍBETE –> AQUÍ

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario