Celeste Solidario regresa a Balaídos para o Celta – Granada

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Noviembre 25, 2016

A Fundación Celta de Vigo pon en marcha como cada ano a súa campaña de recollida de xoguetes e alimentos “Celeste Solidario”. Este ano, a actividade realizarase nos instantes previos ao partido do próximo domingo día 27 de novembro no que se enfrontarán Celta e Granada ás 18:30 horas.

Todo o recolleito irá destinado a Cáritas e as ONGs “La mano que ayuda” e “A las 5”.  Todos os xoguetes irán destinados a colaborar coa gala “Ningún niño sin juguete” que organiza a La mano que ayuda nas súas instalacións o próximo 10 de decembro. As achegas a “Celeste Solidario” desde as 17:00 horas na entrada do museo de arte deportiva do RC Celta, situada a continuación da entrada actual da tenda oficial.

A Fundación Celta de Vigo anima a todos os asistentes ao estadio o vindeiro domingo a mostrar o seu lado máis solidario e colaborar coa causa destas asociacións que diariamente traballan por axudar a quen máis o necesitan.

La Fundación Celta de Vigo pone en marcha como cada año su campaña de recogida de juguetes y alimentos “Celeste Solidario”. Este año, la actividad se realizará en los instantes previos al partido del próximo domingo día 27 de noviembre en el que se enfrentarán Celta y Granada a las 18:30 horas.

Todo lo recogido irá destinado a Cáritas y las ONGs “La mano que ayuda” y “A las 5”.  Todos los juguetes irán destinados a colaborar con la gala “Ningún niño sin juguete” que organiza la “La mano que ayuda” en sus instalaciones el próximo 10 de diciembre. Las aportaciones a “Celeste Solidario” desde las 17:00 horas en la entrada del museo de arte deportivo del RC Celta, situada a continuación de la entrada actual de la tienda oficial.

La Fundación Celta de Vigo anima a todos los asistentes al estadio el próximo domingo a mostrar su lado más solidario y colaborar con la causa de estas asociaciones que diariamente trabajan por ayudar a quienes más lo necesitan.

celeste-solidario

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario