Clausura do IV Torneo de Pádel Fundación Celta – Adeslas

FOTO: Marta V‡zquez

Torneo padel Fundaci—n - Adeslas

2017 - 04 - 01

Este sábado tivo lugar clausúraa do IV Torneo de pádel Fundación Celta – Adeslas nas instalacións de Rec Pádel no que participaron máis de 130 parellas nun total de 10 categorías diferentes.

Durante o acto de clausura, os participantes gozaron dunha degustación culinaria así como dun cátering e música en directo para amenizar a entrega do sesenta trofeos acompañados de agasallos de todos os patrocinadores do evento.

A Fundación Celta agradece a todos os deportistas pola súa participación no torneo así como a todos os patrocinadores e colaboradores que fixeron posible esta cuarta edición. A entidade celeste continúa co seu labor de promoción do deporte e os seus valores na sociedade e seguirá apostando por actividades que fomenten a súa filosofía e ofrezan un espazo lúdico onde gozar ao máximo do deporte.

CONSULTA AQUÍ OS GAÑADORES DO TORNEO

Este sábado tuvo lugar la clausura del IV Torneo de pádel Fundación Celta – Adeslas en las instalaciones de Rec Pádel en el que han participado más de 130 parejas en un total de 10 categorías diferentes.

Durante el acto de clausura, los participantes disfrutaron de una degustación culinaria por parte de Coren, patrocinador del evento, así com de un cátering y música en directo para amenizar la entrega de los sesenta trofeos acompañados de regalos de todos los patrocinadores del evento.

La Fundación Celta agradece a todos los deportistas por su participación en el torneo así como a todos los patrocinadores y colaboradores que han hecho posible esta cuarta edición. La entidad celeste continúa con su labor de promoción del deporte y sus valores en la sociedad y seguirá apostando por actividades que fomenten su filosofía y ofrezcan un espacio lúdico donde disfrutar al máximo del deporte.

CONSULTA AQUÍ LOS GANADORES DEL TORNEO