Concurso de postais do Nadal do Real Club Celta

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: noviembre 9, 2015
concurso-de-postais-web2

A Fundación Celta de Vigo, en colaboración con El Corte Inglés de Vigo, promove un ano máis o tradicional concurso de postais do Nadal do Real Club Celta. Este popular concurso, dirixido principalmente aos centros educativos, estará aberto tamén á participación individual para nenos e nenas de entre 5 e 14 anos.

Como cada ano, a temática das postais entregadas deberá estar baseada no Celta de Vigo e poderá ser empregada calquera técnica, excepto o collage. A entrega dos traballos realizarase no departamento de atención ao cliente de El Corte Inglés de Vigo e o prazo finalizará o 30 de novembro. Os gañadores recibirán un trofeo e un cheque regalo de El Corte Inglés. Ademais, a postal máis orixinal servirá como postal oficial de Nadal do Real Club Celta de Vigo e o gañador absoluto poderá asistir cos seus pais a un partido do Celta da presente tempada.

O club e a súa fundación continúan deste xeito fomentando o celtismo entre os máis pequenos e achegándose aos seus afeccionados, fortalecendo unha unión que foi esencial para o crecemento entidade celeste.

La Fundación Celta de Vigo, en colaboración con El Corte Inglés de Vigo, promueve un año más el tradicional concurso de postales navideñas del Real Club Celta. Este popular concurso, dirigido principalmente a los centros educativos, estará abierto también a la participación individual para niños y niñas de entre 5 y 14 años.

Como cada año, la temática de las postales entregadas deberá estar basada en el Celta de Vigo y podrá ser empleada cualquier técnica, excepto el collage. La entrega de los trabajos se realizará en el departamento de atención al cliente de El Corte Inglés de Vigo y el plazo finalizará el 30 de noviembre. Los ganadores recibirán un trofeo y un cheque regalo de El Corte Inglés. Además, la postal más original servirá como postal oficial de Navidad del Real Club Celta de Vigo y el ganador absoluto podrá asistir con sus padres a un partido del Celta de la presente temporada.

El club y su fundación continúan de este modo fomentando el celtismo entre los más pequeños y acercándose a sus aficionados, fortaleciendo una unión que ha sido esencial para el crecimiento entidad celeste.

BASES

Cartel Concurso Postales 2015

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario