En marcha o concurso de postais de Nadal da Fundación Celta e El Corte Inglés

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: noviembre 11, 2016
web

Desde hoxe xa é posible participar no tradicional concurso de postais de Nadal que organiza a Fundación Celta de Vigo en colaboración co Corte Inglés de Vigo. Este ano, ademais, prepáranse interesantes novidades pensadas para atraer aos máis pequenos.

A temática do concurso de postais será o RC Celta e constará como cada ano con tres categorías segundo as idades: de 5 a 7 anos, de 8 a 11 anos e de 12 a 14 anos. Todos eles recibirán premios especiais e o gañador absoluto formará parte da felicitación do Nadal oficial do RC Celta. Ademais haberá 3 premios para os colexios con maior participación, e un premio especial para a postal máis orixinal que se converterá na postal oficial de Nadal do Real Club Celta. Tamén haberá premios para os centros educativos máis participativos.

Unha das principais novidades que se introducen este ano é que os participantes terán que realizar un segundo debuxo no que deberán representar un agasallo que lle farían a un amigo. De entre todos estes debuxos seleccionaranse 20 artigos que serán doados polo Corte Inglés e entregados por un xogador do RC Celta a unha entidade benéfica.

A recepción dos traballos será no servizo de atención ao cliente do Corte Inglés de Vigo a partir de hoxe e finalizará o 10 de decembro. A entrega de premios farase o 19 de decembro ás 18:00 no Corte Inglés de Vigo.

Consulta as BASES AQUÍ

Desde hoy ya es posible participar en el tradicional concurso de postales de Navidad que organiza la Fundación Celta de Vigo en colaboración con El Corte Inglés de Vigo. Este año, además, se preparan interesantes novedades pensadas para atraer a los más pequeños.

La temática del concurso de postales será el RC Celta y constará como cada año con tres categorías según las edades: de 5 a 7 años, de 8 a 11 años y de 12 a 14 años. Todos ellos recibirán premios especiales y el ganador absoluto formará parte de la felicitación navideña oficial del RC Celta. Además habrá 3 premios para los colegios con mayor participación, y un premio especial para la postal más original que se convertirá en la postal oficial de Navidad del Real Club Celta. También habrá premios para los centros educativos más participativos.

Una de las principales novedades que se introducen este año es que los participantes tendrán que realizar un segundo dibujo en el que deberán representar un regalo que le harían a un amigo. De entre todos estos dibujos se seleccionarán 20 artículos que serán donados por El Corte Inglés y entregados por un jugador del RC Celta a una entidad benéfica.

La recepción de los trabajos será en el servicio de atención al cliente de El Corte Inglés de Vigo a partir de hoy y finalizará el 10 de diciembre. La entrega de premios se hará el 19 de diciembre a las 18:00 en El Corte Inglés de Vigo.

Consulta las BASES AQUÍ

Imprimir

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario