Entrega de premios “Concurso de cartazes A Pedaliña 2014”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Abril 3, 2014

A asociación “A Golpe de pedal”, no marco das súas actividades de promoción do uso da bicicleta entre os vigueses, organizou para o próximo 27 de abril unha marcha ciclista que por séptimo ano consecutivo levará o nome de “A Pedaliña”.

Esta marcha ciclista conta co apoio do Concello de Vigo e tamén da Fundación Celta de Vigo, que fai uns meses asinou un convenio de colaboración con “A Golpe de Pedal” para fomentar entre ámbas institucións unha práctica deportiva saudable e ecolóxica.

Durante as últimas semanas a asociación organizou en colaboración coa Escola Municipal de Artes e Oficios de Vigo (EMAO) un concurso de cartazes nos que participaron máis de 50 obras. O gañador deste concurso foi un traballo colectivo dos alumnos de Iniciación da EMAO con lema “Mogollón”. Ó acto de entrega acudiu o Alcalde de Vigo Abel Caballero e os vogales e patrocinadores do concurso entre os que se atopaban Germán Arteta, director da Fundación Celta de Vigo.

Dende a Fundación Celta animamos á xente a participar nas actividades coordinadas dende a asociación A Golpe de Pedal en especial “A Pedaliña 2014” que terá lugar o domingo 27 de abril e tamén ás actividades que se celebrarán o mesmo sábado 26 pola tarde no Castro.

La asociación “A Golpe de pedal”, en el marco de sus actividades de promoción del uso de la bicicleta entre los vigueses, ha organizado para el próximo 27 de abril una marcha ciclista que por séptimo año consecutivo llevará el nombre de “A Pedaliña”.

Esta marcha ciclista cuenta con el apoyo del Ayuntamiento de Vigo y también de la Fundación Celta, que hace unos meses firmó un convenio de colaboración con “A Golpe de Pedal” para fomentar entre ámbas instituciones una práctica deportiva saludable y ecológica.

Durante las últimas semanas, la asociación organizó en colaboración con la Escuela Municipal de Artes y Oficios de Vigo (EMAO), un concurso de carteles en los que participaron más de 50 obras. El ganador de este concurso fue un trabajo colectivo de los alumnos de Iniciación de la EMAO con lema “Mogollón”. Al acto de entrega acudió el Alcalde de Vigo, Abel Caballero,y los vocales y patrocinadores del concurso entre los los cuales se encontraba Germán Arteta, director de la Fundación Celta de Vigo.

Desde la Fundación Celta animamos a la gente a participar en las actividades coordinadas desde la asociación A Golpe de Pedal en especial “A Pedaliña 2014” que tendrá lugar el domingo 27 de abril y también a las actividades que se celebrarán el mismo sábado 26 por la tarde en el Castro.

Imaxe dos premiados:

Cartaze premiados

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario