Este Nadal descobre Celtilandia!!

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: diciembre 16, 2014
celtilandia 4_3 WEB

Non paramos! Este Nadal queremos ofrecer os máis pequenos a posibilidade de vivir unha nova experiencia da man da Fundación Celta e do Real Club Celta de Vigo.

A Fundación Celta presenta unha interesantísima proposta de Nadal do 20 ó 31 de decembro na Estación Marítima de Vigo cargada de actividades, xogos e inchables para que tódolos rapaces e rapazas poidan pasar un día cheo de diversión e celtismo.

Disporemos dun espazo de 1300 metros cadrados na Estación Marítima de Vigo (á beira do Centro Comercial A Laxe), no que habilitaremos un gran centro de lecer destinado a grandes e pequenos.

O espazo constará de:

– Lugar de esparexemento infantil

controlados por dez monitores, consistente nunha zona deportiva, minicampo de fútbol, portaría inchable, mesa de ping-pong e canastra de baloncesto.

– Obradoiros

Pintura, escudos do Celta, globoflexia, chapas, etc., onde os nin@s aprenderán a crear eles mesmos diferentes produtos coa axuda dos monitores.

– Inchables

Bob esponxa (grande e pequeno), discoteca, futbolín humano, touro mecánico, inchable encantado. Cada un deles vixiado por un monitor.

– Escenario

Espectáculo diario(visita do Carteiro real, Micky, Minnie e festas temáticas).

– Equipo de son para música ambiente

– Espazo dedicado aos pais.

O custo da entrada é de 4 euros por persoa e día. Cada entrada dá dereito a acceder á feira durante todo o día, pero non serán válidas para días sucesivos. Os puntos de venda serán a entrada da estación marítima de Vigo e a tenda do Celta en Balaidos.

HORARIO

20,21,22,23,26,27,28,29,30: De 11:30 a 14:00 e de 17:00 a 21:00. Entrada válida para ambas sesiones.

24 e 31 De 11:30 a 17:00 horario ininterrumpido

¡No paramos! Estas Navidades queremos ofrecer a los más pequeños la posibilidad de vivir una nueva experiencia de la mano de la Fundación Celta y del Real Club Celta de Vigo.

La Fundación Celta presenta una interesantísima propuesta de Navidad del 20 al 31 de diciembre en la Estación Marítima de Vigo cargada de actividades, juegos e hinchables para que todos los chicos y chicas puedan pasar un día lleno de diversión y celtismo.

Dispondremos de un espacio de 1300 metros cuadrados  en la Estación Marítima de Vigo (al lado del Centro Comercial A Laxe), en el que habilitaremos un gran centro de ocio destinado a grandes y pequeños.

El espacio constará de:

– Lugar de esparcimiento infantil

controlados por diez monitores, consistente en una zona deportiva, minicampo de fútbol, portería hinchable, mesa de ping-pong y canasta de baloncesto.

– Talleres

Pintura, escudos del Celta, globoflexia, chapas, etc., donde los nin@s aprenderán a crear ellos mismos diferentes productos con la ayuda de los monitores.

– Hinchables

Bob esponja (grande y pequeño), discoteca, futbolín humano, toro mecánico, hinchable encantado. Cada uno de ellos vigilado por un monitor.

– Escenario

Espectáculo diario (visita del Cartero real, Micky, Minnie y fiestas temáticas).

– Equipo de sonido para música ambiente

– Espacio dedicado a los padres.

El coste de la entrada es de 4 euros por persona y día. Cada entrada da derecho a acceder a la feria durante todo el día, pero no serán válidas para días sucesivos. Los puntos de venta serán la entrada de la estación marítima de Vigo y la tienda del Celta en Balaidos.

HORARIO

20,21,22,23,26,27,28,29,30: De 11:30 a 14:00 e de 17:00 a 21:00. Entrada válida para ambas sesiones.

24 e 31 De 11:30 a 17:00 horario ininterrumpido

Actividades Celtilandia

Cartel Con Honor

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario