Eurorrexión Celeste chega a Nigrán

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 1, 2016

A Fundación Celta continúa co seu exitoso programa ideado para achegar o celtismo a toda a contorna da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal. Nesta ocasión, no partido deste mércores ante o Vilarreal, Balaídos recibirá a través de “Eurorrexión Celeste” ao Concello Nigrán.

Entre os invitados atópanse integrantes de diversas entidades do concello, como o Centro de Diversidade Funcional Juan María, Bolos da Carrasca ou a Sociedade Cultural e Deportiva de Parada. Todos eles terán a oportunidade de coñecer de preto a historia do club realizando unha visita ao museo do Real Club Celta e posteriormente gozarán do atractivo encontro ante o Villarreal. En representación do concello de Nigrán asistirá o concelleiro de deporte Jose Luís Sanroman Román.

Ao longo desta tempada, máis de 600 persoas participaron xa desta iniciativa coa que se pretende divulgar e achegar o celtismo a todos os concellos da contorna, tanto cos que a Fundación Celta e o club manteñen xa unha relación de colaboración en materia deportiva e de formación, como co resto de localidades situadas nesta zona co obxectivo de fomentar o celtismo e achegar o club á afección.

La Fundación Celta continúa con su exitoso programa ideado para acercar el celtismo a todo el entorno de la Eurorregión Galicia-Norte de Portugal. En esta ocasión, en el partido de este miércoles ante el Villarreal, Balaídos recibirá a través de ‘Eurorrexión Celeste’ al Ayuntamiento Nigrán.

Entre los invitados se encuentran integrantes de diversas entidades del ayuntamiento, como el Centro de Diversidad Funcional Juan María, Bolos da Carrasca o la Sociedad Cultural y Deportiva de Parada. Todos ellos tendrán la oportunidad de conocer de cerca la historia del club realizando una visita al museo del Real Club Celta y posteriormente disfrutarán del atractivo encuentro ante el Villarreal. En representación del ayuntamiento de Nigrán asistirá el concejal de deporte Jose Luis Sanroman Román.

A lo largo de esta temporada, más de 600 personas han participado ya de esta iniciativa con la que se pretende divulgar y acercar el celtismo a todos los ayuntamientos del entorno, tanto con los que la Fundación Celta y el club mantienen ya una relación de colaboración en materia deportiva y de formación, como con el resto de localidades ubicadas en esta zona con el objetivo de fomentar el celtismo y acercar el club a la afición.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario