Festa do celtismo en Balaídos con motivo da III “Invasión Celeste”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Diciembre 8, 2016

Máis de 1700 deportistas de todas as idades déronse cita esta mañá en Balaídos con motivo da terceira edición da carreira popular “Invasión Celeste” organizada pola Fundación Celta. Este emocionante evento superou en número de participantes e asistentes ás edicións anteriores e congregou a máis de 4000 persoas nas bancadas do estadio vigués.

A Invasión Celeste contou con probas para todas as idades. Os primeiros en correr foron os Chiquiceltas, nenos e nenas de 2 a 6 anos, que correron no interior do estadio unha distancia de 50 metros. A continuación disputouse a proba de 1 quilómetro de distancia nos arredores do estadio, para deportistas de 7 a 14 anos. Esta proba deu paso á carreira de 6,7 quilómetros que percorre as inmedaciones do estadio de Balaídos e o parque de Castrelos. Os vencedores absolutos desta última proba foron os vigueses Gonzalo Basconcelos e Ester Navarrete, ambos repiten o título alcanzado a pasada edición.

invcel11

Ao longo da mañá, as familias gozaron ademais dun gran ambiente celtista, con animación e o sorteo de camisetas asinadas polo persoal celeste. A Fundación Celta de Vigo contou para a carreira co apoio e asesoramento do RC Celta de Atletismo. No evento participaron tamén os mozos da escola “Fundación Celta Integra”.

A Fundación Celta continúa recibindo un importante respaldo da sociedade nas súas actividades, pensadas para toda a familia e deseñadas co obxectivo de promover os valores do deporte, alicerce fundamental da súa filosofía. A entidade celeste quere ademais agradecer o enorme apoio recibido polos seus patrocinadores e colaboradores que achegaron todo o seu esforzo para lograr converter a “Invasión Celeste” nunha auténtica festa para o celtismo.

Carreira 1K
Listado xeral
Listado por categoría

Carreira 6,7k
Listado xeral
Listado por categoría

Más de 1700 deportistas de todas las edades se han dado cita esta mañana en Balaídos con motivo de la tercera edición de la carrera popular “Invasión Celeste” organizada por la Fundación Celta. Este emocionante evento ha superado en número de participantes y asistentes a las ediciones anteriores y ha congregado a más de 4000 personas en las gradas del estadio vigués.

La Invasión Celeste contó con pruebas para todas las edades. Los primeros en correr fueron los Chiquiceltas, niños y niñas de 2 a 6 años, que corrieron en el interior del estadio una distancia de 50 metros. A continuación se disputó la prueba de 1 kilómetro de distancia en los alrededores del estadio, para deportistas de 7 a 14 años. Esta prueba dio paso a la carrera de 6,7 kilómetros que recorre las inmedaciones del estadio de Balaídos y el parque de Castrelos. Los vencedores absolutos de esta última prueba fueron los vigueses Gonzalo Basconcelos y Ester Navarrete, ambos repiten el título alcanzado la pasada edición.

invcel11

 

A lo largo de la mañana, las familias disfrutaron además de un gran ambiente celtista, con animación y el sorteo de camisetas firmadas por la plantilla celeste. La Fundación Celta de Vigo contó para la carrera con el apoyo y asesoramiento del RC Celta de Atletismo. En el evento participaron también los jóvenes de la escuela “Fundación Celta Integra”.

La Fundación Celta continúa recibiendo un importante respaldo de la sociedad en sus actividades, pensadas para toda la familia y diseñadas con el objetivo de promover los valores del deporte, pilar fundamental de su filosofía. La entidad celeste quiere además agradecer el enorme apoyo recibido por sus patrocinadores y colaboradores que han aportado todo su esfuerzo para lograr convertir la “Invasión Celeste” en una auténtica fiesta para el celtismo.

Carreira 1K
Listado general
Listado por categoría

Carreira 6,7k
Listado general
Listado por categoría

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario