Grupo Gadis, novo patrocinador dos Campus Verán 2015

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: febrero 25, 2015

A Fundación Celta asinou esta semana un importante convenio de colaboración con GADISA propietaria da cadea de supermercados Gadis. A empresa galega convértese así en patrocinador dos campus de verán 2015.

O grupo de supermercados Gadis mostra deste xeito o seu apoio ás actividades deportivas e ao fomento dos valores do deporte, alicerce fundamental da filosofía da Fundación Celta de Vigo.

Durante o acto de firma, onde estiveron presentes D. Pablo Louro, delegado de GADISA na provincia de Pontevedra, e Germán Arteta, director xeral da Fundación Celta, púxose de manifesto unha vontade común polo fomento dos hábitos saudables e a importancia dunha boa alimentación no desenvolvemento das persoas, especialmente dos máis novos. A distribuidora galega, pola súa banda, conta cunha clara convicción e un compromiso de presente e futuro cos cidadáns, os colectivos, as institucións e a contorna das comunidades nas que están presentes.

A través deste convenio, Gadis pasará a formar parte dos colaboradores e patrocinadores que fan posible una das actividades máis relevantes da Fundación Celta de Vigo: os campus de verán, que este ano esperan superar o record de 1200 asistentes conseguido o pasado ano.

A firma deste convenio representa o inicio dunha vinculación que sen dúbida beneficiará a ambas as institucións e repercutirá positivamente no desempeño do noso labor fundacional.

La Fundación Celta ha firmado esta semana un importante convenio de colaboración con GADISA propietaria de la cadena de supermercados Gadis. La empresa gallega se convierte así en patrocinador de los campus de verano 2015.

El grupo de supermercados Gadis muestra de este modo su apoyo a las actividades deportivas y al fomento de los valores del deporte, pilar fundamental de la filosofía de la Fundación Celta de Vigo.

Durante el acto de firma, donde estuvieron presentes D. Pablo Louro, delegado de GADISA en la provincia de Pontevedra y Germán Arteta, director general de la Fundación Celta, se ha puesto de manifiesto una voluntad común por el fomento de los hábitos saludables y la importancia de una buena alimentación en el desarrollo de las personas, especialmente de los más jóvenes. La distribuidora gallega, por su parte, cuenta con una clara convicción y un compromiso de presente y futuro con los ciudadanos, los colectivos, las instituciones y el entorno de las comunidades en las que están presentes.

A través de este convenio, Gadis pasará a formar parte de los colaboradores y patrocinadores que hacen posible una de las actividades más relevantes de la Fundación Celta de Vigo: los campus de verano, que este año esperan superar el record de 1200 asistentes conseguido el pasado año.

La firma de este convenio representa el inicio de una vinculación que sin duda beneficiará a ambas instituciones y repercutirá positivamente en el desempeño de nuestra labor fundacional.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario