Entusiasmo e ilusión nas visitas dos xogadores celestes a equipos AFAVI e escolas da Fundación

Actualizado: Abril 8, 2016

Os xogadores do Real Club Celta visitan esta semana as escolas deportivas da Fundación Celta e os equipos que integran a Asociación de Fútbol Afeccionado de Vigo, unha iniciativa promovida pola Fundación Celta e AFAVI que está a ser acollida con enorme ilusión polos novos futbolistas dos diferentes equipos. Nestes emotivos encontros, os xogadores celestes gozan ao máximo cos máis pequenos: Comparten experiencias, reparten agasallos e asinan autógrafos aos novos futbolistas da cidade.

A Fundación Celta de Vigo continúa así fomentando o celtismo e divulgando os valores positivos do deporte entre os máis novos, obxectivo fundamental da entidade celeste e alicerce da súa filosofía.

Los jugadores del Real Club Celta visitan esta semana las escuelas deportivas de la Fundación Celta y los equipos que integran la Asociación de Fútbol Aficionado de Vigo, una iniciativa promovida por la Fundación Celta y AFAVI que está siendo acogida con enorme ilusión por los jóvenes futbolistas de los diferentes equipos. En estos emotivos encuentros, los jugadores celestes disfrutan al máximo con los más pequeños: Comparten experiencias, reparten regalos y firman autógrafos a los jóvenes futbolistas de la ciudad.

La Fundación Celta de Vigo continúa así fomentando el celtismo y divulgando los valores positivos del deporte entre los más jóvenes, objetivo fundamental de la entidad celeste y pilar de su filosofía.

Tab content 2