Gran acollida da XXI edición dos Campus de Verán da Fundación Celta

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: junio 7, 2016

Os campus de verán da Fundación Celta de Vigo alcanzan este ano a súa vixésimo primeira edición con record no número de sedes e unha gran acollida, con máis de 300 inscricións en Vigo a falta dun mes para o seu inicio.

A actividade, que transcorrerá durante cinco semanas entre o 27 de xuño e o 30 de xullo, foi presentada esta mañá coa presenza de Germán Arteta, director da Fundación Celta, o xogador celeste Andreu Fontàs e Álex Abalde, coordinador dos campus. Para Germán Arteta, os campus de verán continúan experimentado un importante crecemento “con 26 sedes repartidas no catro provincias españolas e interesantes novidades como Baiona, A Illa de Arousa, Dodro, o campus bilingüe en Ourense e tamén Manzaneda onde ofreceremos un campus con pensión completa durante dúas semanas en xullo”.

Pola súa banda, Fontàs aproveitou a ocasión para animar aos máis pequenos a gozar dunha vivencia tan enriquecedora como esta: “É unha iniciativa buenísima que vai crecendo ano a ano e unha experiencia xenial para os nenos que teñen a oportunidade de xogar ao fútbol, convivir cos compañeiros e aprender valores tan bos como os que transmite sempre a Fundación Celta”.

Os Campus de Verán da Fundación Celta están dirixidos a nenos e nenas de entre 4 e 16 anos e, como cada ano, estarán coordinados polos preparadores das categorías inferiores do Real Club Celta. Na sede principal, situada nas instalacións deportivas da Madroa, ofreceranse cinco semanas en réxime de mañá ou media pensión. Ademais, todos os campus contan con descontos especiais para abonados do Celta e colaboradores da fundación.

Ademais, en leste mesmo acto presentouse unha das novas sedes situada en Baiona e en colaboración co Erizana CF, co que a Fundación Celta ha asinado un convenio que inclúe a celebración de campus e clinics ademais de colaboración en materia formativa.

Esta extensa oferta unida á ampla experiencia dos monitores, todos eles preparadores formados na canteira celeste, fan dos campus de verán unha experiencia única que combina diversión e aprendizaxe.

INFO E INSCRICIÓNS –> www.fundacioncelta.com

Los campus de verano de la Fundación Celta de Vigo alcanzan este año su vigésimo primera edición con record en el número de sedes y una gran acogida, con más de 300 inscripciones en Vigo a falta de un mes para su inicio.

La actividad, que transcurrirá durante cinco semanas entre el 27 de junio y el 30 de julio, fue presentada esta mañana con la presencia de Germán Arteta, director de la Fundación Celta, el jugador celeste Andreu Fontàs y Álex Abalde, coordinador de los campus. Para Germán Arteta, los campus de verano continúan experimentado un importante crecimiento “con 26 sedes repartidas en las cuatro provincias españolas e interesantes novedades como Baiona, A Illa de Arousa, Dodro, el campus bilingüe en Ourense y también Manzaneda donde ofreceremos un campus con pensión completa durante dos semanas en julio”.

Por su parte, Fontàs aprovechó la ocasión para animar a los más pequeños a disfrutar de una vivencia tan enriquecedora como esta: “Es una iniciativa buenísima que va creciendo año a año y una experiencia genial para los niños que tienen la oportunidad de jugar al fútbol, convivir con los compañeros y aprender valores tan buenos como los que transmite siempre la Fundación Celta”.

Los Campus de Verano de la Fundación Celta están dirigidos a niños y niñas de entre 4 y 16 años y, como cada año, estarán coordinados por los preparadores de las categorías inferiores del Real Club Celta. En la sede principal, ubicada en las instalaciones deportivas de A Madroa, se ofrecerán cinco semanas en régimen de mañana o media pensión. Además, todos los campus cuentan con descuentos especiales para abonados del Celta y colaboradores de la fundación.

Además, en este mismo acto se presentó una de las nuevas sedes ubicada en Baiona y en colaboración con el Erizana CF, con el que la Fundación Celta ha firmado un convenio que incluye la celebración de campus y clinics además de colaboración en materia formativa.

Esta extensa oferta unida a la amplia experiencia de los monitores, todos ellos preparadores formados en la cantera celeste, hacen de los campus de verano una experiencia única que combina diversión y aprendizaje.

INFO E INSCRIPCIONES –> www.fundacioncelta.com

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario