Iago Aspas participa na segunda edición do proxecto “Faro da Escola”

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Febrero 13, 2017

O dianteiro do RC Celta, Iago Aspas, participou esta mañá nun acto celebrado no Auditorio Mar de Vigo con motivo da presentación da segunda edición do proxecto “Faro da Escola” desenvolvido por Faro de Vigo e o Club Faro e destinado a novos estudantes da área de influencia do diario.

No acto, dirixido e presentado polo director de deportes de Faro de Vigo Juan Carlos Álvarez, participaron preto de 1500 alumnos vigueses de 22 centros educativos que formularon as súas preguntas ao dianteiro celeste e compartiron con el as súas vivencias dentro e fóra do campo. Tamén sobre o escenario atopábase o debuxante Luís Dávila que se encargou de amenizar o acto realizando viñetas en directo.

“Faro dá Escola” é un proxecto educativo destinado a estudantes de primaria e desenvolvido co obxectivo de concienciar sobre a importancia da información e a maneira de facer xornalismo nos diferentes soportes.

El delantero del RC Celta, Iago Aspas, participó esta mañana en un acto celebrado en el Auditorio Mar de Vigo con motivo de la presentación de la segunda edición del proyecto “Faro da Escola” desarrollado por Faro de Vigo y el Club Faro y destinado a jóvenes estudiantes del área de influencia del diario.

En el acto, dirigido y presentado por el director de deportes de Faro de Vigo Juan Carlos Álvarez, participaron cerca de 1500 alumnos vigueses de 22 centros educativos que formularon sus preguntas al delantero celeste y compartieron con él sus vivencias dentro y fuera del campo. También sobre el escenario se encontraba el dibujante Luis Dávila que se encargó de amenizar el acto realizando viñetas en directo.

“Faro da Escola” es un proyecto educativo destinado a estudiantes de primaria y desarrollado con el objetivo de concienciar sobre la importancia de la información y la manera de hacer periodismo en los diferentes soportes.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario