II TROFEO SOLIDARIO DE NADAL CELTA ATLETISMO

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: diciembre 14, 2016

O Grupo Celta Atletismo, co patrocinio da Concellería de Deportes do Concello de Vigo, Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia, Deputación Provincial de Pontevedra, Abanca, Socios Colaboradores e a participación da Federación Galega de Atletismo e o Comité Galego de Xuíces, organizará no mes de decembro o “II TROFEO SOLIDARIO DE NADAL CELTA ATLETISMO”.

Un ano máis e tralo éxito da primeira edición, volveremos a vivir unha fermosa xornada na que nenos e nenas, ademais de poñerse o dorsal, mostrarán o seu lado máis solidario doando un xoguete novo ou alimentos non perecedoiros as familias menos favorecidas da nosa cidade. A totalidade de alimentos e xoguetes recollidos, serán entregados a AFAN (Asociación Freixeiro Axuda o Necesitado) e á campaña de recollida de xoguetes “Cada neno un xoguete” levada a cabo pola Asociación Stop e Iniciativa Local.

A cita será o vindeiro sábado 17 de decembro a partires das 10:00 horas na Pista Municipal de Atletismo de Balaidos (Vigo). Poderán participar todos aqueles nenos e nenas de clubs e centros escolares de categoría pre-benxamín ata cadete. No documento adxunto tedes o Regulamento oficial da proba e o cartel promocional.
Esperámosvos! En Nadal todos a mesa e nigún neno sen xoguete!.

El Grupo Celta Atletismo, con el patrocinio de la Concejalía de Deportes del Ayuntamiento de Vigo, Secretaría General para el Deporte de la Xunta de Galicia, Diputación Provincial de Pontevedra, Abanca, Socios Colaboradores y la participación de la Federación Gallega de Atletismo y el Comité Gallego de Jueces, organizará en el mes de diciembre lo “II TROFEO SOLIDARIO DE NAVIDAD CELTA ATLETISMO”.

Un año más y tralo éxito de la primera edición, volveremos a vivir una hermosa jornada en la que niños y niñas, además de ponerse el dorsal, mostrarán su lado más solidario donando un juguete nuevo o alimentos no perecederos las familias menos favorecidas de nuestra ciudad. La totalidad de alimentos y juguetes recogidos, serán entregados a AFAN (Asociación Freixeiro Ayuda el Necesitado) y a la campaña de recogida de juguetes ?Cada niño un juguete? llevada a cabo por la Asociación Stop e Iniciativa Local.

La cita será el próximo sábado 17 de diciembre a partir de las 10:00 horas en la Pista Municipal de Atletismo de Balaidos (Vigo). Podrán participar todos aquellos niños y niñas de clubes y centros escolares de categoría pre-benxamín hasta cadete. En el documento adjunto tenéis el Reglamento oficial de la prueba y el cartel promocional.
¡Os esperamos! ¡En Navidad todos la mesa y nigún niño sin juguete!.

cartel-trofeo-solidario-de-nadal-celta-atletismo-2016

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario