Intensa e emocionante xornada “Futura Afición” en Vigo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Abril 26, 2016

O proxecto “Futura afición” desenvolvido por LaLiga a través da súa fundación e o Consello Superior de Deportes celebrou esta mañá a súa sexta xornada en colaboración coa Fundación Celta de Vigo. Os alumnos de 3º e 4º de primaria do colexio Os Salgueiros de Vigo tiveron a oportunidade de gozar dunha divertida e intensa mañá cargada de talleres e actividades lúdicas culminadas cun emotivo acto institucional ao que asistiu o adestrador celeste Eduardo Berizzo xunto a Nolito e Sergio Álvarez. No acto tamén estivo presente a xerente da Fundación de LaLiga, Olga de la Fuente e o director da Fundación Celta de Vigo, Germán Arteta acompañados do director do colexio Los Sauces de Vigo Alberto Álvarez.

 

Ao longo da mañá, os educadores da fundación de LaLiga realizaron multitude de talleres e actividades co obxectivo de sensibilizar aos máis pequenos acerca da importancia do xogo limpo, o respecto, o traballo en equipo, a tolerancia e o rexeitamento total á violencia no fútbol en calquera das súas manifestacións. Unha vez finalizados os obradoiros, os pequenos aplicaron o aprendido sobre o campo nun partido de fútbol.

 

Tras as actividades, os representantes das diversas entidades participantes destacaron a importancia de traballar sobre a que será a afección do futuro. Olga de la Fuente, xerente da Fundación de LaLiga, asegurou que é fundamental que a afección do futuro aprenda que “o fútbol é un deporte marabilloso” no que se pode “xogar con emoción pero sempre con deportividade”.

 w_3852a429b826125929_g9a8337

Nolito aproveitou para dirixirse aos alumnos e sinalou a necesidade deste tipo de actividades para inculcar unha cultura do respecto: “Esperamos que os nenos collan todo o bo e vaian ao fútbol a gozar, que é un xogo e a non insultar”. Pola súa banda, Eduardo Berizzo indicou que a rivalidade debe quedar sempre sobre o céspede: “En ocasións tiven rivais ou inimigos no céspede, que hoxe en día son grandes amigos”.

Na mesma liña expresouse o ex xogador do RC Celta Mario Bermejo: “Unha das cousas que máis me enorgullece dos meus 19 anos como profesional é sentir como che reciben os teus excompañeros e ex rivais, sempre cun abrazo”. Puntualizou ademais que “trátase de gozar, de gañar se se pode, pero sempre dentro dunhas normas e un respecto ao contrario”.

 

Para o director da Fundación Celta de Vigo, Germán Arteta, fomentar valores positivos na afección é un alicerce fundamental da filosofía da entidade celeste. “A afección é a que empuxa, a que está aí detrás animando para que os xogadores collan as rendas do partido. Na fundación traballamos moitos valores, pero uns valores moi importantes son o respecto e a tolerancia.”

El proyecto “Futura afición” desarrollado por LaLiga a través de su fundación y el Consejo Superior de Deportes ha celebrado esta mañana su sexta jornada en colaboración con la Fundación Celta de Vigo. Los alumnos de 3º y 4º de primaria del colegio Los Sauces de Vigo tuvieron la oportunidad de disfrutar de una divertida e intensa mañana cargada de talleres y actividades lúdicas culminadas con un emotivo acto institucional al que asistió el entrenador celeste Eduardo Berizzo junto a Nolito y Sergio Álvarez. En el acto también estuvo presente la gerente de la Fundación de LaLiga, Olga de la Fuente y el director de la Fundación Celta de Vigo, Germán Arteta acompañados del director del colegio Los Sauces de Vigo Alberto Álvarez.

 

A lo largo de la mañana, los educadores de la fundación de LaLiga realizaron multitud de talleres y actividades con el objetivo de sensibilizar a los más pequeños acerca de la importancia del juego limpio, el respeto, el trabajo en equipo, la tolerancia y el rechazo total a la violencia en el fútbol en cualquiera de sus manifestaciones. Una vez finalizados los talleres, los pequeños aplicaron lo aprendido sobre el campo en un partido de fútbol.

 

Tras las actividades, los representantes de las diversas entidades participantes destacaron la importancia de trabajar sobre la que será la afición del futuro. Olga de la Fuente, gerente de la Fundación de LaLiga, aseguró que es fundamental que la afición del futuro aprenda que “el fútbol es un deporte maravilloso” en el que se puede “jugar con emoción pero siempre con deportividad”.

 

w_3852a429b826125929_g9a8337

 

Nolito aprovechó para dirigirse a los alumnos y señaló la necesidad de este tipo de actividades para inculcar una cultura del respeto: “Esperamos que los niños cojan todo lo bueno y vayan al fútbol a disfrutar, que es un juego y a no insultar”. Por su parte, Eduardo Berizzo indicó que la rivalidad debe quedar siempre sobre el césped: “En ocasiones he tenido rivales o enemigos en el césped, que hoy en día son grandes amigos”.

En la misma línea se expresó el ex jugador del RC Celta Mario Bermejo: “Una de las cosas que más me enorgullece de mis 19 años como profesional es sentir cómo te reciben tus excompañeros y ex rivales, siempre con un abrazo”. Puntualizó además que “se trata de disfrutar, de ganar si se puede, pero siempre dentro de unas normas y un respeto al contrario”.

 

Para el director de la Fundación Celta de Vigo, Germán Arteta, fomentar valores positivos en la afición es un pilar fundamental de la filosofía de la entidad celeste. “La afición es la que empuja, la que está ahí detrás animando para que los jugadores cojan las riendas del partido. En la fundación trabajamos muchos valores, pero unos valores muy importantes son el respeto y la tolerancia.”

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario