Invasión Celeste: exitosa xornada de deporte e celtismo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: diciembre 8, 2014
carrera01

‘Invasión Celeste’, a I Carreira Popular da Fundación Celta, celebrouse esta mañá cun gran éxito de participación. Máis de 1.500 corredores, repartidos en 11 categorías distintas, déronse cita no estadio de Balaídos para gozar dunha auténtica xornada de deporte e celtismo.

Os máis pequenos foron os encargados de inaugurar a competición. A carreira ‘Chiquicelta’ reuniu a máis de 200 nenas e nenos que se divertiron ao grande nun percorrido de 50 metros no interior do estadio vigués. Máis tarde os arredores de Balaídos foron escenario da carreira de 1 quilómetros para categorías Benjamín a Cadete.

A ‘Invasión Celeste’ pechouse coa carreira de 6 quilómetros, que reuniu a mulleres e homes de todas as idades e na que resultou gañador o corredor Akka Essaadaqui. Destacadas caras do mundo do deporte, como o adestrador céltico Eduardo Berizzo ou o ciclista Óscar Pereiro, tamén participaron neste percorrido.

carrera02.jpg

O éxito desta iniciativa reforza á Fundación Celta para continuar traballando en actividades dirixidas ao celtismo e a sociedade coas que promover os valores do deporte.

Na entrega de premios estiveron presentes Abel Caballero, Alcalde de Vigo; Manel Fernández, Concelleiro de Deportes de Vigo; Carmela Silva, Tenente de Alcalde de Vigo; Germán Arteta, Director da Fundación Celta; Carlos Calo, Xerente de CdeC; Bryan Kaulback, Delegado do Grupo Pascual; e representantes do Celta de Atletismo.

A Fundación Celta agradece a participación e compromiso dos seus patrocinadores neste exitoso evento: Piñeiro Sport, Gadis, Adidas, CdeC, Frutas Nieves, Coca-Cola, Grupo Pascual, Recondo e Concello de Vigo.

‘Invasión Celeste’, la I Carrera Popular de la Fundación Celta, se celebró esta mañana con un gran éxito de participación. Más de 1.500 corredores, repartidos en 11 categorías distintas, se dieron cita en el estadio de Balaídos para disfrutar de una auténtica jornada de deporte y celtismo.

Los más pequeños fueron los encargados de inaugurar la competición. La carrera ‘Chiquicelta’ reunió a más de 200 niñas y niños que se divirtieron a lo grande en un recorrido de 50 metros en el interior del estadio vigués. Más tarde los aledaños de Balaídos fueron escenario de la carrera de 1 kilómetros para categorías Benjamín a Cadete.

La ‘Invasión Celeste’ se cerró con la carrera de 6 kilómetros, que reunió a mujeres y hombres de todas las edades y en la que resultó ganador el corredor Akka Essaadaqui. Destacadas caras del mundo del deporte, como el entrenador céltico Eduardo Berizzo o el ciclista Óscar Pereiro, también participaron en éste recorrido.

carrera02.jpg

El éxito de esta iniciativa refuerza a la Fundación Celta para continuar trabajando en actividades dirigidas al celtismo y la sociedad con las que promover los valores del deporte.

En la entrega de premios estuvieron presentes Abel Caballero, Alcalde de Vigo; Manel Fernández, Concejal de Deportes de Vigo; Carmela Silva, Teniente de Alcalde de Vigo; Germán Arteta, Director de la Fundación Celta; Carlos Calo, Gerente de CdeC; Bryan Kaulback, Delegado del Grupo Pascual; y representantes del Celta de Atletismo.

La Fundación Celta agradece la participación y compromiso de sus patrocinadores en este exitoso evento: Piñeiro Sport, Gadis, Adidas, CdeC, Frutas Nieves, Coca-Cola, Grupo Pascual, Recondo y Concello de Vigo.

carrera04.jpg

CLASIFICACIÓN 1K POR CATEGORÍAS

CLASIFICACION 6K POR CATEGORÍAS

One Comment

  1. Pingback: » CÉLTICOS EN LA CARRETERA: Invasión CelesteCeltaAtletismo.es: Web de Real Club Celta y Atletismo Femenino Celta

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario