Mario Bermejo visita o CEIP Principe Felipe

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: noviembre 6, 2014

O ex xogador do Celta, e actual membro da secretaría técnica do club, respondeu ás preguntas dos máis pequenos sobre a súa carreira deportiva.

A Fundación Celta está a promover actividades en varios centros educativos da provincia de Pontevedra para fomentar os valores positivos que o deporte pode achegar aos máis pequenos. O CEIP Principe Felipe de Pontevedra forma parte de Cidade Infantil que leva o mesmo nome e que foi concibida como unha institución benéfico-social para albergar e formar a nenos e nenas da provincia e leva máis de vinte anos facendo un gran labor educativa e de integración con persoas en risco de exclusión social.

Durante a charla, Bermejo falou da súa carreira como futbolista e dos valores que o levaron a ser un referente para os celtistas: sacrificio, loita e carácter entre moitos outros. A continuación, os nenos e nenas realizaron varias preguntas sobre a súa etapa como futbolista. Mario Bermejo mostrou o seu lado máis cariñoso e próximo cos nenos, quen recibiron con gran ilusión e afecto a visita do ex xogador celeste.

Durante a charla tamén tamén estivo presente o director da Fundación, Germán Arteta, quen destacou a importancia do labor que están a realizar este tipo de centros educativos.

 

El ex jugador del Celta, y actual miembro de la secretaría técnica del club, respondió a las preguntas de los más pequeños sobre su carrera deportiva.

La Fundación Celta está promoviendo actividades en varios centros educativos de la provincia de Pontevedra para fomentar los valores positivos que el deporte puede aportar a los más pequeños. El CEIP Principe Felipe de Pontevedra forma parte de Ciudad Infantil que lleva el mismo nombre y que fue concebida como una institución benéfico-social para albergar y formar a niños y niñas de la provincia y lleva más de veinte años haciendo una gran labor educativa y de integración con personas en riesgo de exclusión social.

Durante la charla, Bermejo habló de su carrera como futbolista y de los valores que lo llevaron a ser un referente para los celtistas: sacrificio, lucha y carácter entre muchos otros. A continuación, los niños y niñas realizaron varias preguntas sobre su etapa como futbolista. Mario Bermejo mostró su lado más cariñoso y cercano con los niños, quienes recibieron con gran ilusión y afecto la visita del ex jugador celeste.

Durante la charla también también estuvo presente el director de la Fundación, Germán Arteta, quien destacó la importancia de la labor que están realizando este tipo de centros educativos.

IMG_0866

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario