Novo adestramento gratuito no colexio Montecastelo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: octubre 6, 2014

A Fundación Celta de Vigo estrea este ano unha nova sede para as escolas de fútbol, nas modernísimas instalacións do Colexio Montecastelo de Vigo. Ademáis, ofertaráse un novo horario de 18:30 a 20:00 luns e mércores ou martes e xoves.

Para dar a coñecer esta nova oferta, a Fundación Celta de Vigo ofrecerá a todos os interesados a posibilidade de acudir a realizar un adestramento gratuito nas instalacións do colexio Montecastelo con adestradores e profesionais das categorías inferiores do Real Club Celta de Vigo.

Para participar de esta actividade, é imprescindible enviar un correo electrónico á dirección info@fundacioncelta.com co nome e apelidos do participante, a ano de nacemento, un teléfono de contacto. Calquera participante que non envíe esta información poderá quedar excluído do adestramento.

Ve e disfruta do fútbol da man dos mellores!

 

La Fundación Celta de Vigo estrena este año una nueva sed para las escuelas de fútbol, en las modernísimas instalaciones del Colegio Montecastelo de Vigo. Ademáis, ofertaráse un nuevo horario de 18:30 a 20:00 lunes y miércoles o martes y jueves.

Para dar a conocer esta nueva oferta, la Fundación Celta de Vigo ofrecerá a todos los interesados la posibilidad de acudir a realizar un entrenamiento gratuito en las instalaciones del colegio Montecastelo con entrenadores y profesionales de las categorías inferiores del Real Club Celta de Vigo.

Para participar de esta actividad, es imprescindible enviar un correo electrónico a la dirección info@fundacioncelta.com con el nombre y apellidos del participante, a año de nacimiento, un teléfono de contacto. Cualquier participante que no envíe esta información podrá quedar excluido del entrenamiento.

¡Ve y disfruta del fútbol de la mano de los mejores!

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario