O campus de Monforte completa aforo no primeiro día de inscrición

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: junio 21, 2016
20-06-16 CAMPUS CELTA 3

A Fundación Celta de Vigo presentou como cada ano o Campus de Verán en colaboración co Concello de Monforte. Na presentación destacouse o enorme atractivo que esta actividade ten para os máis pequenos do concello. De feito, o primeiro día de apertura de inscricións cubríron 90 das 100 prazas que se ofertan para este verán.

Os campus da Fundación Celta continúan experimentando unha gran acollida, con máis de mil inscritos, e con sedes xa completas como a segunda e terceira semana en Vigo que superaron xa o cupo de 100 prazas. Continúan dispoñibles aínda tres semanas durante os meses de xuño e xullo así como en máis de 25 sedes repartidas por toda Galicia.

La Fundación Celta de Vigo presentó como cada año el Campus de Verano en colaboración con el Ayuntamiento de Monforte. En la presentación se destacó el enorme atractivo que esta actividad tiene para los más pequeños del ayuntamiento. De hecho, el primer día de apertura de inscripciones cubríron 90 de las 100 plazas que se ofertan para este verano.

Los campus de la Fundación Celta continúan experimentando una gran acogida, con más de mil inscritos, y con sedes ya completas como la segunda y tercera semana en Vigo que superaron ya el cupo de 100 plazas. Continúan disponibles aún tres semanas durante los meses de junio y julio así como en más de 25 sedes repartidas por toda Galicia.

Insc

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario