O RC Celta aporta a súa experiencia no II Encontro de Canteiras de LaLiga

Actualizado: Noviembre 7, 2016

O RC Celta foi un dos grandes protagonistas no II Encontro de Canteiras que LaLiga celebrou este venres na súa sede en Madrid. O Celta, único club participante, estivo representado por Carlos Hugo García, director da canteira celeste, e Eduardo Covelo, responsable de metodoloxía, quen expuxeron un relatorio titulado “liñas mestras do departamento de metodoloxía do RC Celta”.

García e Covelo explicaron aos participantes o funcionamento do programa SICO (Sesións Individuais e Colectivas de Optimización) que se desenvolve na Madroa e cuxo filosofía consiste en dar a máxima importancia ao xogador para mellorar a súa formación técnica e en valores, á vez que se busca a creación dun modelo de xogo propio e uniforme.

O RC Celta ratifica a súa condición de referente nesta materia e suma un novo recoñecemento ao seu traballo e dedicación co fútbol base.

El RC Celta fue uno de los grandes protagonistas en el II Encuentro de Canteras que LaLiga celebró este viernes en su sede en Madrid. El Celta, único club participante, estuvo representado por Carlos Hugo García, director de la cantera celeste, y Eduardo Covelo, responsable de metodología, quienes expusieron una ponencia titulada “líneas maestras del departamento de metodología del RC Celta”.

García y Covelo explicaron a los participantes el funcionamiento del programa SICO (Sesiones Individuales y Colectivas de Optimización) que se desarrolla en A Madroa y cuyo filosofía consiste en dar la máxima importancia al jugador para mejorar su formación técnica y en valores, a la vez que se busca la creación de un modelo de juego propio y uniforme.

El RC Celta ratifica su condición de referente en esta materia y suma un nuevo reconocimiento a su trabajo y dedicación con el fútbol base.