Os fisioterapeutas da Selección Española de Fútbol impartirán un curso especializado en Balaídos.

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: enero 5, 2016

Raúl Martínez e Fernando Galán, fisioterapeutas da selección española absoluta de fútbol, serán os encargados de impartir un curso de 20 horas os días 15, 16 e 17 de xaneiro baixo o título “TERAPIA FASCIAL”. Ambos os técnicos son referencia internacional na materia pola súa gran experiencia con deportistas de elite e por ser pioneiros na investigación do comportamento do tecido fascial en resposta a técnicas manuais aplicadas en fisioterapia.

Este curso, que conta aínda con prazas dispoñibles, está enmarcado no programa formativo que esta tempada están a levar a cabo os preparadores de club celeste co apoio da Fundación Celta. O obxectivo deste proxecto é traer á cidade a recoñecidos especialistas en diversas materias relacionadas coa fisioterapia para ofrecer aos profesionais da zona que estean interesados a oportunidade de coñecer de primeira man as innovadoras técnicas que se empregan os expertos da elite do fútbol español. Ademais, conta co apoio de Total Agents Sport, especialistas en formación deportiva e Capenergy Medical, fabricante de tecnoloxía sanitaria e provedor oficial do Real Club Celta.

Tras o éxito dos cursos realizados durante os meses de novembro e decembro, o Real Club Celta e a súa Fundación continúan traballando para chegar a máis profesionais e ofrecerlles unha formación do máximo nivel. Aqueles que estean interesados en participar nos cursos poden solicitar información escribindo directamente aos correos electrónicos dos fisioterapeutas do club, organizadores do curso: evieitoro@yahoo.es ou salva.dominguez@hotmail.com

Raúl Martínez y Fernando Galán, fisioterapeutas de la selección española absoluta de fútbol, serán los encargados de impartir un curso de 20 horas los días 15, 16 y 17 de enero bajo el título “TERAPIA FASCIAL”. Ambos técnicos son referencia internacional en la materia por su gran experiencia con deportistas de élite y por ser pioneros en la investigación del comportamiento del tejido fascial en respuesta a técnicas manuales aplicadas en fisioterapia.

Este curso, que cuenta todavía con plazas disponibles, está enmarcado en el programa formativo que esta temporada están llevando a cabo los preparadores de club celeste con el apoyo de la Fundación Celta. El objetivo de este proyecto es traer a la ciudad a reconocidos especialistas en diversas materias relacionadas con la fisioterapia para ofrecer a los profesionales de la zona que estén interesados la oportunidad de conocer de primera mano las innovadoras técnicas que se emplean los expertos de la élite del fútbol español. Además, cuenta con el apoyo de Total Agents Sport, especialistas en formación deportiva y Capenergy Medical, fabricante de tecnología sanitaria y proveedor oficial del Real Club Celta.

Tras el éxito de los cursos realizados durante los meses de noviembre y diciembre, el Real Club Celta y su Fundación continúan trabajando para llegar a más profesionales y ofrecerles una formación del máximo nivel. Aquellos que estén interesados en participar en los cursos pueden solicitar información escribiendo directamente a los correos electrónicos de los fisioterapeutas del club, organizadores del curso: evieitoro@yahoo.es o salva.dominguez@hotmail.com

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario