Os mozos da escola Fundación Celta Integra desfrutan dunha tarde inolvidable en Balaídos

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: mayo 3, 2016
FCV Integra BBVA

O estadio de Balaídos foi escenario esta tarde dun partido moi especial, mozos da Federación Down Galicia e da Fundación Celta Integra enfrontáronse a empregados de BBVA nun encontro cheo de diversión, pero non carente de intensidade e bos goles, entre os adversarios.
Este encontro, promovido pola entidade bancaria en colaboración coa LFP e a Fundación Celta de Vigo, pretende promocionar a inclusión socio-laboral de persoas con discapacidade e contou coa presenza de representantes de todas as entidades colaboradoras así como do presidente do Real Club Celta de Vigo, Carlos Mouriño, os vicepresidentes Ricardo Barros e Pedro Pousada, os diferentes directores da entidade e unha representación do primeiro equipo formada polo adestrador Eduardo Berizzo e os xogadores Theo Bongonda, Nolito e Pape Cheikh. Todos eles compartiron xunto familiares e amigos unha divertida e emocionante tarde de fútbol, alegría e ilusión.
Unha vez finalizado o partido, o Presidente do RC Celta, Carlos Mouriño, adestrador e xogadores celestes fixeron entrega a todos os participantes dunha medalla conmemorativa. Tamén durante a tarde realizouse a entrega de diplomas aos 19 mozos de Down Galicia que participaron en 2015 no programa de prácticas formativas de BBVA e deron a benvida aos 14 mozos da edición deste ano. 

 

El estadio de Balaídos ha sido escenario esta tarde de un partido muy especial, jóvenes de la Federación Down Galicia y de la Fundación Celta Integra se enfrentaron a empleados de BBVA en un encuentro lleno de diversión, pero no carente de intensidad y buenos goles, entre los contrincantes.

Este encuentro, promovido por la entidad bancaria en colaboración con la LFP y la Fundación Celta de Vigo, pretende promocionar la inclusión socio-laboral de personas con discapacidad y ha contado con la presencia de representantes de todas las entidades colaboradoras así como del presidente del Real Club Celta de Vigo, Carlos Mouriño, los vicepresidentes Ricardo Barros y Pedro Posada, los diferentes directores de la entidad y una representación del primer equipo formada por el entrenador Eduardo Berizzo y los jugadores Theo Bongonda, Nolito y Pape Cheikh. Todos ellos compartieron junto familiares y amigos una divertida y emocionante tarde de fútbol, alegría e ilusión.

Una vez finalizado el partido, el Presidente del RC Celta, Carlos Mouriño, entrenador y jugadores celestes hicieron entrega a todos los participantes de una medalla conmemorativa. También durante la tarde se realizó la entrega de diplomas a los 19 jóvenes de Down Galicia que participaron en 2015 en el programa de prácticas formativas de BBVA y dieron la bienvenida a los 14 jóvenes de la edición de este año. 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario