Presentada a oitava edición dos Campus de Verán en Ares

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Mayo 23, 2017

Esta semana presentouse a oitava edición dos Campus de Verán da Fundación Celta no municipio coruñés de Ares. A actividade, que conta cunha gran acollida entre os mozos locais, desenvolverase entre os días 17 e 21 de xullo no campo municipal de Prados Vellos.

Os nenos e nenas de 4 a 16 anos son os destinatarios desta iniciativa que xa nas edicións anteriores obtivo un importante éxito de participación e que nesta ocasión desenvolverase entre os días 17 e 21 de xullo, en horario matinal, de 10 a 14h. No caso da xornada de clausura a celebrar o venres, día 21 de xullo, os participantes xantarán todos xuntos e xa polo serán haberá unha xornada de portas abertas co gallo de que os familiares e amigos dos cursillistas accedan ao Campus e participen nel.

Cada participante recibirá unha equipación completa de adestramento Adidas, do Celta de Vigo ( camiseta, pantalón e calcetíns), e poderá disfrutar durante cinco días dos monitores que o Celta disporá para os adestramentos, ca intención de mellorar o seu nivel futbolístico e convivir con outros nenos e nenas da súa idade, dunha forma sa, activa e educativa. Igualmente cada nena ou neno recibirá un tentempé a media mañá.

Na presentación, os organizadores explicaron a metodoloxía de adestramento, de forma que en cada xornada as/os nenos dividiranse en grupos reducidos cos monitores, procedentes do club olívico e con ampla experiencia na formación deportiva, realizando diversas tarefas e propostas nas que combinar a aprendizaxe dos aspectos técnicos-tácticos, sen perder de vista o carácter lúdico das actividades.

O prezo é de 130 euros para o público en xeral, establecéndose descontos para diversas categorías, que poderán consultarse na dirección www.fundacioncelta.com, onde tamén deberase formalizar a inscrición. No caso dos empadroados/as en Ares, ou xogadores das categorías inferiores do Numancia, aboados do Celta de Vigo e/ou a Fundación o prezo é de 115 euros. Ademáis, as inscricións feitas ata o día 4 de xuño, recibirán como agasallo unha segunda camiseta de adestramento Adidas a maiores.

Na presentación celebrada esta mañá no consistorio aresán, estiveron presentes a edila de Deportes, Alma Barrón, o Presidente da Fundación do Celta de Vigo, Germán Arteta acompañado de representantes deportivos do club olívico, o Presidente da Directiva do Numancia ADR, así como o Delegado da Federación Galega de Fútbol en Ferrol Manuel Mesa, colaboradores todos eles nesta edición do Campus, e que servíu para dar conta de todos estes detalles, ademáis de subiñar o obxectivo principal da iniciativa que, tal e como sinalaron os seus responsables, pretende achegar os valores do deporte á sociedade, tales como a superación, o traballo en equipo, o compañeirismo ou a creatividade.

Esta semana se ha presentado la octava edición de los Campus de Verano de la Fundación Celta en el municipio coruñés de Ares. La actividad, que cuenta con una gran acogida entre los jóvenes locales, se desarrollará entre los días 17 y 21 de julio en el campo municipal de Prados Vellos.

Los niños y niñas de 4 a 16 años son los destinatarios de esta iniciativa que ya en las ediciones anteriores obtuvo un importante éxito de participación y que en esta ocasión se desarrollará entre los días 17 y 21 de julio, en horario matinal, de 10 a 14h. En el caso de la jornada de clausura a celebrar el viernes, día 21 de julio, los participantes almorzarán todos juntos y ya por el serán habrá una jornada de puertas abiertas con el gallo de que los familiares y amigos de los cursillistas accedan al Campus y participen en él.

Cada participante recibirá una equipación completa de entrenamiento Adidas, del Celta de Vigo ( camiseta, pantalón y calcetines), y podrá disfrutar durante cinco días de los monitores que el Celta dispondrá para los entrenamientos, que intención de mejorar su nivel futbolístico y convivir con otros niños y niñas de su edad, de una forma sana, activa y educativa. Igualmente cada niña o niño recibirá un tentempé a media mañana.

En la presentación, los organizadores explicaron la metodología de entrenamiento, de forma que en cada jornada las/los niños se dividirán en grupos reducidos con los monitores, procedentes del club olívico y con amplia experiencia en la formación deportiva, realizando diversas tareas y propuestas en las que combinar el aprendizaje de los aspectos técnicos-tácticos, sin perder de vista el carácter lúdico de las actividades.

El precio es de 130 euros para el público en general, estableciéndose descuentos para diversas categorías, que podrán consultarse en la dirección www.fundacioncelta.com, donde también se deberá formalizar la inscripción. En el caso de los empadronados/las en Aires, o jugadores de las categorías inferiores del Numancia, aboados del Celta de Vigo y/o la Fundación el precio es de 115 euros. Ademáis, las inscripciones hechas hasta el día 4 de junio, recibirán como agasajo una segunda camiseta de entrenamiento Adidas la mayores.

En la presentación celebrada esta mañana en el consistorio aresán, estuvieron presentes a edila de Deportes, Alma Barrón, el Presidente de la Fundación del Celta de Vigo, Germán Arteta acompañado de representantes deportivos del club olívico, el Presidente de la Directiva del Numancia ADR, así como el Delegado de la Federación Gallega de Fútbol en Ferrol Manuel Mesa, colaboradores todos ellos en esta edición del Campus, y que servíu para dar cuenta de todos estos detalles, ademáis de subiñar el objetivo principal de la iniciativa que, tal y como señalaron sus responsables, pretende acercar los valores del deponerte a la sociedad, tales como la superación, el trabajo en equipo, el compañerismo o la creatividad.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario