Preto de mil inscritos para os Campus de Verán da Fundación Celta

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Junio 15, 2016

Os campus de verán que organiza a Fundación Celta de Vigo continúan experimentando unha enorme acollida. A actividade alcanzou xa preto de mil inscricións a falta de dúas semanas para o seu inicio. A sede de Vigo, a máis demandada, completou a súa cota para a segunda semana de campus (do 4 ao 9 de xullo) mentres que a primeira (do 27 de xuño ao 2 de xullo) avanza cara ao cheo. En Vigo cubriuse o 75% das prazas ofertadas para as 5 semanas.

Este ano a Fundación Celta de Vigo realizou ademais un importante esforzo coa apertura de case 30 sedes repartidas por toda a xeografía galega co obxectivo de continuar ampliando a súa área de influencia e seguir co seu labor de expansión do celtismo.

A ampla oferta proposta para este verán pola entidade celeste, con novas sedes como Cambados, Dumbría, Dodro, Santiago ou Cangas do Morrazo, unida á excelencia na formación dos técnicos e profesionais da canteira celeste, segue sendo un importante atractivo para os máis novos que buscan gozar dunha actividade lúdica combinada coa práctica deportiva.

A Fundación Celta de Vigo ofrece como novidade este ano a posibilidade de gozar do fútbol e a natureza na sede de Manzaneda, que incluirá a opción de residencia. Esta actividade terá lugar nas instalacións da estación de montaña, onde os participantes poderán gozar do fútbol nunha contorna natural incomparable, con campos de herba artificial e actividades de lecer como karting, piscina e un fantástico parque multiaventura.

A inscrición para todas as sedes continúa aberta até cubrir as prazas restantes aquí

Los campus de verano que organiza la Fundación Celta de Vigo continúan experimentando una enorme acogida. La actividad ha alcanzado ya cerca de mil inscripciones a falta de dos semanas para su inicio. La sede de Vigo, la más demandada, ha completado su cupo para la segunda semana de campus (del 4 al 9 de julio) mientras que la primera (del 27 de junio al 2 de julio) avanza hacia el lleno. En Vigo se ha cubierto el 75% de las plazas ofertadas para las 5 semanas.

Este año la Fundación Celta de Vigo ha realizado además un importante esfuerzo con la apertura de casi 30 sedes repartidas por toda la geografía gallega con el objetivo de continuar ampliando su área de influencia y seguir con su labor de expansión del celtismo.

La amplia oferta propuesta para este verano por la entidad celeste, con nuevas sedes como Cambados, Dumbría, Dodro, Santiago o Cangas do Morrazo, unida a la excelencia en la formación de los técnicos y profesionales de la cantera celeste, sigue siendo un importante atractivo para los más jóvenes que buscan disfrutar de una actividad lúdica combinada con la práctica deportiva.

La Fundación Celta de Vigo ofrece como novedad este año la posibilidad de disfrutar del fútbol y la naturaleza en la sede de Manzaneda, que incluirá la opción de residencia. Esta actividad tendrá lugar en las instalaciones de la estación de montaña, donde los participantes podrán disfrutar del fútbol en un entorno natural incomparable, con campos de hierba artificial y actividades de ocio como karting, piscina y un fantástico parque multiaventura.

La inscripción para todas las sedes continúa abierta hasta cubrir las plazas restantes aquí:

Insc

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario