Próxima apertura dos Campus de Verán da Fundación Celta

Actualizado: abril 24, 2017
Portada web

Os Campus de Verán da Fundación Celta de Vigo están xa de volta. Unha das actividades deportivas referentes ponse en marcha con importantes novidades para achegarse cada vez a máis aos máis pequenos e ofrecer unha semana de adestramento, diversión, compañeirismo e moito fútbol da man dos mellores adestradores da canteira celeste.

Unha das principais novidades será o proceso de inscrición. Nos próximos días abrirase o prazo para inscribirse nos Campus a través dun sinxelo formulario en liña nunha plataforma completamente dixitalizada, pensada para facilitar o proceso a todos os participantes e  axilizar todas as xestións así como a comunicación cos pais. Esta plataforma estará habilitada na web www.fundacioncelta.com e contará con toda a información necesaria para avanzar paso a paso a través dunha interface sinxela e intuitiva.

Tódolos interesados poden xa facer un Pre Rexistro para ser os primeiros en inscribirse nos Campus de este ano aquí:

Este ano os Campus contan xa con 26 sedes confirmadas entre as que destacan a de Coia, no Campo Federativo, que se une á Madroa para ampliar a oferta de actividade na cidade de Vigo, un campus bilingüe en Ourense e o campus en Manzaneda, unha experiencia única que combina natureza, deporte e actividades ao aire libre para completar unha oferta lúdica incomparable.

Los Campus de Verano de la Fundación Celta de Vigo están ya de vuelta. Una de las actividades deportivas referentes se pone en marcha con importantes novedades para acercarse cada vez a más a los más pequeños y ofrecer una semana de entrenamiento, diversión, compañerismo y mucho fútbol de la mano de los mejores entrenadores de la cantera celeste.

Una de las principales novedades será el proceso de inscripción. En los próximos días se abrirá el plazo para inscribirse en los Campus a través de un sencillo formulario online en una plataforma completamente digitalizada, pensada para facilitar el proceso a todos los participantes y  agilizar todas las gestiones así como la comunicación con los padres. Esta plataforma estará habilitada en la web www.fundacioncelta.com y contará con toda la información necesaria para avanzar paso a paso a través de una interfaz sencilla e intuitiva.

Todos los interesados pueden hacer ya un Pre Registro para ser los primeros en inscribirse en los Campus de este año desde aquí:

Este año los Campus cuentan ya con 26 sedes confirmadas entre las que destacan la de Coia, en el Campo Federativo, que se une a A Madroa para ampliar la oferta de actividad en la ciudad de Vigo, un campus bilingüe en Ourense y el campus en Manzaneda, una experiencia única que combina naturaleza, deporte y actividades al aire libre para completar una oferta lúdica incomparable.

Sedes a 18 abril1