Sangue Celeste 2014

Actualizado: diciembre 16, 2014
2-3

Coma cada ano, a Fundación Celta organiza a súa campaña de doazón de sangue denominada “Sangue Celeste” na que invita a tódolos celtistas a participar nunha causa que axuda cada ano a moitas persoas que o precisan para sobrevivir.

Este ano, a campaña de doazón terá lugar o venres 19 de decembro dende as 10 da mañá nos arredores de Balaidos e aproveitaremos a ocasión para informar a tódolos asistentes do que implica ser doante de órganos e de médula.

Trátase dunha campaña moi importante, polas implicacións que supón para a saúde de todos nos, e por este motivo, dende a Fundación Celta de Vigo animamos a tódolos celtistas a acudir a doar ou a informarse e concienciarse da importancia de ser solidario.

Como cada año, la Fundación Celta organiza su campaña de donación de sangre denominada “Sangre Celeste” en la que invita a todos los celtistas a participar en una causa que ayuda cada año a muchas personas que lo precisan para sobrevivir.

Este año, la campaña de donación tendrá lugar el viernes 19 de diciembre desde las 10 de la mañana a las afueras de Balaidos y aprovecharemos la ocasión para informar a todos los asistentes del que implica ser donante de órganos y de médula.

Se trata de una campaña muy importante, por las implicaciones que supone para la salud de todos nos, y por este motivo, desde la Fundación Celta de Vigo animamos a todos los celtistas a acudir a donar o a informarse y concienciarse de la importancia de ser solidario.

BERMEJO CARTEL