TROFEO SOLIDARIO DE NADAL CELTA ATLETISMO

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: Diciembre 16, 2015

O Real Club Celta de Atletismo, Club Atletismo Femenino Celta e a Escola Celta Atletismo, co patrocinio da Concellería de Deportes do Concello de Vigo, Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia, Deputación Provincial de Pontevedra, Abanca, Socios Colaboradores do Grupo Celta Atletismo e a colaboración da Federación Galega de Atletismo e o Comité Galego de Xuíces, organizarán o vindeiro 19 de decembro na Pista Municipal de Balaidos o “TROFEO SOLIDARIO DE NADAL CELTA ATLETISMO”.

Dita competición nace co obxectivo de xuntar nun mesmo día deporte e solidariedade. Será unha xornada na que os nenos e nenas inscritos, ademais de competir e demostrar as súas destrezas atléticas, deberán mostrar o seu lado máis solidario doando no momento de recoller o seu dorsal, un xoguete novo ou alimentos non perecedoiros. A totalidade dos xoguetes e alimentos recollidos, serán doados a Cáritas e o Banco de Alimentos respectivamente. Será unha fermosa xornada, na que os máis pequenos serán os protagonistas na pista e na Campaña Solidaria.

No “TROFEO SOLIDARIO DE NADAL CELTA ATLETISMO”, poderán participar os nenos e nenas dos diferentes clubs de atletismo da cidade e comarca, centros escolares, e ANPAS que teñan licenza federada ou escolar en vigor, dende categoría benxamín a cadete. Ademais, haberá probas para nenos e nenas de categoría pre-benxamín aínda que os seus resultados non serán oficiais.

  • Categorías e programa de probas:

CATEGORÍAS ANO DE NACEMENTO PROBAS
PRE-BENXAMIN 2009 – 2010 50 m e lonxitude
BENXAMÍN 2007 – 2008 50 m, 500 m, lonxitude e peso
ALEVÍN 2005 – 2006 60 m, 500 m, lonxitude e peso
INFANTIL 2003 – 2004 60 m, 500 m, lonxitude e peso
CADETE 2001 – 2002 60    , 600 m, altura e peso

El Real Club Celta de Atletismo, Club Atletismo Femenino Celta y la Escuela Celta Atletismo, con el patrocinio de la Concejalía de Deportes del Ayuntamiento de Vigo, Secretaría General para el Deporte de la Xunta de Galicia, Diputación Provincial de Pontevedra, Abanca, Socios Colaboradores del Grupo Celta Atletismo y la colaboración de la Federación Gallega de Atletismo y el Comité Gallego de Jueces, organizarán el próximo 19 de diciembre en la Pista Municipal de Balaidos lo “TROFEO SOLIDARIO DE NAVIDAD CELTA ATLETISMO”.

Dicta competición nace con el objetivo de juntar en un incluso día deporte y solidaridad. Será una jornada en la que los niños y niñas inscritos, además de competir y demostrar sus destrezas atléticas, deberán mostrar su lado más solidario donando en el momento de recoger su dorsal, un juguete nuevo o alimentos no perecederos. La totalidad de los juguetes y alimentos recogidos, serán donados a Cáritas y el Banco de Alimentos respectivamente. Será una hermosa jornada, en la que los más pequeños serán los protagonistas en la pista y en la Campaña Solidaria.

En el “TROFEO SOLIDARIO DE NAVIDAD CELTA ATLETISMO”, podrán participar los niños y niñas de los diferentes clubes de atletismo de la ciudad y comarca, centros escolares, y ANPAS que tengan licencia federada o escolar en vigor, desde categoría benxamín la cadete. Además, habrá pruebas para niños y niñas de categoría pre-benxamín aunque sus resultados no serán oficiales.

Trofeo Solidario de Nadal Celta de Atletismo

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario