Balaídos Experience Tour para particulares

1

A Fundación Celta de Vigo preparou unha experiencia única para todos os amantes do fútbol e en especial para todos os celtistas. Unha experiencia exclusiva pensada para sumerjir ao visitante no ambiente que se vive no estadio de Balaídos e dar a coñecer de primeira man os lugares por onde se xestan os grandes partidos de Liga, Copa do Rei e Europa League.

PRÓXIMAS DATAS 04 DE MARZO E 18 DE MARZO

Sala de prensa e Zona Mixta
Recepción dos visitantes e explicación do Tour a cargo dun guía na zona nova do Estadio, comezando pola Sala de Prensa do estadio.

Sala prensa

Vestiario R.C. Celta
Visita ao lugar onde se preparan para cada partido e festexan os triunfos os nosos xogadores. Poderán fotografarse nos seus despachos de billetes personalizados e ver a lousa na que debuxan as xogadas.

Vest. RC CELTA

Acceso ao campo
Accederán ao campo como o fan os nosos futbolistas, coa emoción de vivir por un día unha experiencia única.

Salida al Campo

Terreo de xogo
Percorrido polo Terreo de Xogo, bancadas, banco dos xogadores e novo Palco de Autoridades.

Terreno d j

Recepción Sala VIP
Para completar a visita, poderán gozar no novo palco de autoridades dun catering no Hospitality Room a elixir entre Coctail ou Comida Buffet.

Visita ao Museo deportivo
Visita guiada ao Museo da Fundación Celta para coñecer os case 100 anos de Historia do Real Club Celta.
Finalízase o tour na tenda oficial do Club.

CÓCTEL

Unha vez finalizada a visita os participantes gozarán dun excelente e exclusivo cóctel composto por canapés, emparedados, empanadas e hojaldres así como viños de gran calidade e refrescos de todo tipo. O cóctel conta tamén dun buffet especial para nenos.

La Fundación Celta de Vigo ha preparado una experiencia única para todos los amantes del fútbol y en especial para todos los celtistas. Una experiencia exclusiva pensada para sumerjir al visitante en el ambiente que se vive en el estadio de Balaídos y dar a conocer de primera mano los lugares por donde se gestan los grandes partidos de Liga, Copa del Rey y Europa League.

PRÓXIMAS FECHAS 04 DE MARZO Y 18 DE MARZO

Sala de prensa y Zona Mixta
Recepción de los visitantes y explicación del Tour a cargo de un guía en la zona nueva del Estadio, comenzando por la Sala de Prensa del estadio.

Sala prensa

Vestuario R.C. Celta
Visita al lugar donde se preparan para cada partido y festejan los triunfos nuestros jugadores. Podrán fotografiarse en sus taquillas personalizadas y ver la pizarra en la que dibujan las jugadas.

Vest. RC CELTA

Acceso al campo
Accederán al campo como lo hacen nuestros futbolistas, con la emoción de vivir por un día una experiencia única.

Salida al Campo

Terreno de juego
Recorrido por el Terreno de Juego, gradas, banquillo de los jugadores y nuevo Palco de Autoridades.

Terreno d j

Recepción Sala VIP
Para completar la visita, podrán disfrutar en el nuevo palco de autoridades de un catering en el Hospitality Room a elegir entre Coctail o Comida Buffet.

Visita al Museo deportivo
Visita guiada al Museo de la Fundación Celta para conocer los casi 100 años de Historia del Real Club Celta.
Se finaliza el tour en la tienda oficial del Club.

CÓCTEL

Una vez finalizada la visita los participantes disfrutarán de un excelente y exclusivo cóctel compuesto por canapés, emparedados, empanadas y hojaldres así como vinos de gran calidad y refrescos de todo tipo. El cóctel cuenta también de un buffet especial para niños.

PRECIO: 38€/Pers

35€/Pers para membros colaboradores da Fundación Celta e abonados do RCCV.

Precios exclusivos para grupos de más de 30 personas.

Contacta con nosotros en info@fundacioncelta.com