Xornadas sobre o deporte na ESAD de Navia

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 31, 2014
cartaz_A3_xornadas_deporte_v4

Os días 3 e 10 de abril terá lugar na Escola Superior de Arte Dramático as Xornadas sobre o deporte, organizadas pola Asociación Cultural Pedraseixa. Una actividade centrada na importancia do deporte de base como fórmula para o éxito deportivo na élite e que contará coa participación de importantes deportistas e técnicos destacados en diversas disciplinas deportivas e que estará dirixida polo xornalista Armando Álvarez.

O xoves 3 de abril as charlas terán como tópico “Da Base á Élite” e asistirán deportistas como o ciclista Óscar Pereiro ou o Judoca Miguel Romero e seguinte xoves, o 10 de abril, o tema será “Deporte de base como educación” e contará con adestrador de fútbol e cazatalentos Belarmino Alonso “Milucho” entre outros.

Trátase dunha interesante oportunidade para achegarse ó mundo do deporte de base dende a perspectiva dos que o viven máis de preto.

Los días 3 y 10 de abril tendrá lugar en la Escuela Superior de Artes Dramático las Jornadas sobre el deporte, organizadas por la Asociación Cultural Pedraseixa. Una actividad centrada en la importancia del deporte de base como fórmula para el éxito deportivo en la élite y que contará con la participación de importantes deportistas y técnicos destacados en diversas disciplinas deportivas y que estarán dirigidas por el periodista Armando Álvarez.

El jueves 3 de abril las charlas tendrán como tópico “De la Base a la Élite” y asistirán deportistas como el ciclista Óscar Pereiro o elJudoca Miguel Romero y siguiente jueves, el 10 de abril, el tema será “Deporte de base como educación” y contará con adiestrador de fútbol y cazatalentos Belarmino Alonso “Milucho” entre otros.

Se trata de una interesante oportunidad para acercarse al mundo del deporte de base desde la perspectiva de los que lo viven más de cerca.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario