A Canteira Celeste galardoada na Asamblea da Federación Galega

Actualizado: agosto 8, 2014

A Federación Galega de Fútbol entregou esta semana o premio como campión da liga galega infantil dos grupos 1º e 2º  ó Real Club Celta de Vigo. Ademáis o xogador Samuel Vilariño recibiu o trofeo ó máximo goleador da liga galega infantil con un total de 42 goles.

Estes galardóns son o último dos recoñecementos a unha tempada enormemente fructífera para a Canteira Celeste que afronta este novo curso o difícil reto de seguir crecendo e colleitando éxitos. Moitas felicidades!

La Federación Gallega de Fútbol entregó esta semana el premio como campeónd e la liga gallega infantil en los grupos 1º y 2º al Real Club Celta de Vigo. Además, el jugador Samuel Vilariño recibió el trofeo como máximo goleador de la liga gallega infantil con un total de 42 goles.

Estos galardones son el último de los reconocimientos a una temporada enormemente fructífera para la Cantera Celeste que afronta este nuevo curso con el difícil reto de seguir creciendo y cosechando éxitos. ¡Muchas felicidades!