A canteira celeste segue en alza e esta Semana Santa participa en grandes torneos internacionais

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 17, 2016

Foto: Estefanía Alonso

Os equipos de categorías inferiores do Real Club Celta preparan con ilusión un intenso calendario de torneos internacionais para esta semana Santa que deixa patente o enorme prestixio do que goza a canteira celeste. Este ano, os equipos das categorías inferiores visitarán diversos puntos da xeografía española e viaxarán tamén a Portugal e Estados Unidos para medirse a rivais de gran entidade.

En categoría Benjamín, os xogadores de primeiro ano do Celta disputarán varios torneos locais na contorna da provincia de Pontevedra como o torneo do Choco, Caldas e Erizana. Os benjamines de segundo ano pola súa banda participarán no torneo coruñés de San Tirso e viaxarán a Valladolid para disputar a Íscar Cup, o torneo máis importante da súa categoría e onde se enfrontarán a 18 clubs de Primeira División.

O RC Celta Alevín B e Cadete B disputarán en Salamanca a primeira edición do Desafío Cup, na que terán que enfrontarse a equipos como o FC Barcelona, Betis, Sevilla, Rayo ou Getafe. No caso do Alevín A, tras proclamarse campión da pasada edición do prestixioso Mundialito celebrado no Algarve, volverá defender título a próxima semana en Portugal ante equipos do máximo nivel, algúns españois e outros internacionais como Ajax, Juventus, Inter de Milan, Liverpool, FC Shalke 04, Milán e Borussia Dortmund.

Ademais, froito da espléndida imaxe deixada o pasado Nadal no torneo LaLiga Promises de Miami, o Celta Alevín foi convidado a participar na Dallas Cup, que terá lugar a próxima semana na cidade estadounidense de Dallas e na que, á parte de disputar o torneo, o club celeste impartirá diversas charlas sobre metodoloxía, captación de xogadores e promoción de valores.

O Torneo da Fundación Real Sociedade acollerá un ano máis ao RC Celta, que acudirá co Infantil B e o Xuvenil. Ademais, o Infantil A repetirá por cuarto ano consecutivo na Oviedo Cup, onde se verá as caras cos principais equipos do noroeste peninsular.

Os cadetes de segundo ano completan o cadro de torneos coa súa participación no tradicional torneo Cesaraugusta, que se celebra en Zaragoza, coa participación de Real Madrid, Zaragoza, Estadium Casabranca, Osasuna e Deportivo.

Continúa tamén durante esta rolda de torneos a iniciativa conxunta entre Celta e Deportivo da Coruña para que os xogadores de ambos os conxuntos compartan na medida do posible o transporte cara aos diferentes destinos. Esta fórmula, que simboliza a aposta de ambas as entidades por manter unha relación fluída e cordial e que foi enormemente valorada no fútbol basee español, levará a cabo nesta ocasión para acudir aos torneos Desafío Cup de Salamanca, Cesaraugusta de Zaragoza e Íscar Cup en Valladolid.

A disputa destes prestixiosos torneos supón a primeira oportunidade da tempada para moitos equipos celestes de medir as súas forzas ante conxuntos do máis alto nivel de face aos torneos que se disputarán nos meses de maio e xuño. O gran xogo despregado polos equipos do Celta durante os últimos anos logrou situar á canteira celeste entre as mellor valoradas a nivel internacional, logrando ter presenza nos mellores torneos para ofrecer aos mozos xogadores a oportunidade de vivir experiencias enriquecedoras que lles axudarán ao seu desenvolvemento deportivo e persoal.

Foto: Estefanía Alonso

Los equipos de categorías inferiores del Real Club Celta preparan con ilusión un intenso calendario de torneos internacionales para esta Semana Santa que deja patente el enorme prestigio del que disfruta la cantera celeste. Este año, los equipos de las categorías inferiores visitarán diversos puntos de la geografía española y viajarán también a Portugal y Estados Unidos para medirse a rivales de gran entidad.

En categoría Benjamín, los jugadores de primer año del Celta disputarán varios torneos locales en el entorno de la provincia de Pontevedra como el torneo del Choco, Caldas y Erizana. Los benjamines de segundo año por su parte participarán en el torneo coruñés de San Tirso y viajarán a Valladolid para disputar la Íscar Cup, el torneo más importante de su categoría y donde se enfrentarán a 18 clubes de Primera División.

El RC Celta Alevín B y Cadete B disputarán en Salamanca la primera edición de la Desafío Cup, en la que tendrán que enfrentarse a equipos como el FC Barcelona, Betis, Sevilla, Rayo o Getafe. En el caso del Alevín A, tras haberse proclamado campeón de la pasada edición del prestigioso Mundialito celebrado en el Algarve, volverá a defender título la próxima semana en Portugal ante equipos del máximo nivel, algunos españoles y otros internacionales como Ajax, Juventus, Inter de Milan, Liverpool, FC Shalke 04, Milán y Borussia Dortmund.

Además, fruto de la espléndida imagen dejada las pasadas Navidades en el torneo LaLiga Promises de Miami, el Celta Alevín ha sido invitado a participar en la Dallas Cup, que tendrá lugar la próxima semana en la ciudad estadounidense de Dallas y en la que, aparte de disputar el torneo, el club celeste impartirá diversas charlas sobre metodología, captación de jugadores y promoción de valores.

El Torneo de la Fundación Real Sociedad acogerá un año más al RC Celta, que acudirá con el Infantil B y el Juvenil. Además, el Infantil A repetirá por cuarto año consecutivo en la Oviedo Cup, donde se verá las caras con los principales equipos del noroeste peninsular.

Los cadetes de segundo año completan el cuadro de torneos con su participación en el tradicional torneo Cesaraugusta, que se celebra en Zaragoza, con la participación de Real Madrid, Zaragoza, Estadium Casablanca, Osasuna y Deportivo.

Continúa también durante esta ronda de torneos la iniciativa conjunta entre Celta y Deportivo de la Coruña para que los jugadores de ambos conjuntos compartan en la medida de lo posible el transporte hacia los diferentes destinos. Esta fórmula, que simboliza la apuesta de ambas entidades por mantener una relación fluida y cordial y que ha sido enormemente valorada en el fútbol base español, se llevará a cabo en esta ocasión para acudir a los torneos Desafío Cup de Salamanca, Cesaraugusta de Zaragoza e Íscar Cup en Valladolid.

La disputa de estos prestigiosos torneos supone la primera oportunidad de la temporada para muchos equipos celestes de medir sus fuerzas ante conjuntos del más alto nivel de cara a los torneos que se disputarán en los meses de mayo y junio. El gran juego desplegado por los equipos del Celta durante los últimos años ha logrado situar a la cantera celeste entre las mejor valoradas a nivel internacional, logrando tener presencia en los mejores torneos para ofrecer a los jóvenes jugadores la oportunidad de vivir experiencias enriquecedoras que les ayudarán a su desarrollo deportivo y personal.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario