A canteira celeste vive unha intensa semana de competicións internacionais

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 30, 2016
Nota torneos Internacionales

Os equipos das categorías inferiores do Real Club Celta viviron esta semana Santa unha emocionante e intensa rolda de torneos internacionais celebrados en diversos puntos da xeografía española, Portugal e Estados Unidos. Esta semana de competicións foi a primeira experiencia internacional para moitos novos futbolistas que viviron con enorme ilusión e etusiasmo a oportunidade de viaxar cos seus compañeiros e competir contra equipos do máis alto nivel.

O Celta Benjamín A fíxose coa vitoria en II Torneo Benjamín Air Cup by Hitachi tras imporse a equipos como o Porto FC, o CD Lugo e o Deportivo da Coruña. Pola súa banda, o Alevín A realizou un gran papel na Adidas Generation Cup de Dallas, en Estados Unidos, onde os preparadores celestes impartiron ademais diversas charlas sobre a metodoloxía da canteira, captación de xogadores e formación en valores. O Alevín viaxou tamén a Portugal onde non puido repetir a vitoria do pasado ano no esixente e prestixioso Mundialito do Algarve onde participaron equipos da talla de Juventus, Borussia Dortmund, Benfica, Inter de Milán e que finalmente levou en Shalke 04.

Final_RC_Celta_R_Madrid_2.jpg

En categoría infantil, o Celta B participou no torneo internacional da Real Sociedade obtendo o subcampeonato e o premio ao mellor xogador do torneo na figura do canteirán Hugo Álvarez. Tamén participou neste torneo o Xuvenil A que obtivo o terceiro posto nun dos torneos españois de máis renome.

A canteira celeste continúa crecendo e fortalecendo a súa experiencia internacional, para ofrecer aos xogadores a posibilidade de viaxar, de enfrontarse a grandes equipos de todo o mundo e gozar de novas experiencias, algo que tanto o Real Club Celta como a súa Fundación consideran fundamental no desenvolvemento persoal e deportivo dos máis pequenos.

Los equipos de las categorías inferiores del Real Club Celta han vivido esta Semana Santa una emocionante e intensa ronda de torneos internacionales celebrados en diversos puntos de la geografía española, Portugal y Estados Unidos. Esta semana de competiciones ha sido la primera experiencia internacional para muchos jóvenes futbolistas que han vivido con enorme ilusión y etusiasmo la oportunidad de viajar con sus compañeros y competir contra equipos del más alto nivel.

El Celta Benjamín A se hizo con la victoria en II Torneo Benjamín Air Cup by Hitachi tras imponerse a equipos como el Porto FC, el CD Lugo y el Deportivo de La Coruña. Por su parte, el Alevín A realizó un gran papel en la Adidas Generation Cup de Dallas, en Estados Unidos, donde los preparadores celestes impartieron además diversas charlas sobre la metodología de la cantera, captación de jugadores y formación en valores. El Alevín viajó también a Portugal donde no pudo repetir la victoria del pasado año en el exigente y prestigioso Mundialito del Algarve donde participaron equipos de la talla de Juventus, Borussia Dortmund, Benfica, Inter de Milán y que finalmente se llevó en Shalke 04.

Final_RC_Celta_R_Madrid_2.jpg

En categoría infantil, el Celta B participó en el torneo internacional de la Real Sociedad obteniendo el subcampeonato y el premio al mejor jugador del torneo en la figura del canterano Hugo Álvarez. También participó en este torneo el Juvenil A que obtuvo el tercer puesto en uno de los torneos españoles de más renombre.

La cantera celeste continúa creciendo y fortaleciendo su experiencia internacional, para ofrecer a los jugadores la posibilidad de viajar, de enfrentarse a grandes equipos de todo el mundo y disfrutar de nuevas experiencias, algo que tanto el Real Club Celta como su Fundación consideran fundamental en el desarrollo personal y deportivo de los más pequeños.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario