A Fundación Celta de Vigo asina un novo convenio co Erizana CF

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: diciembre 7, 2015

A Fundación Celta de Vigo continúa traballando na consolidación de estruturas de formación de novos futbolistas coa firma dun importante convenio de colaboración co Erizana CF de Baiona, un equipo que leva unha interesante traxectoria e que traballa con intensidade no fútbol de base. Este acordo, asinado polo director da Fundación Celta, Germán Arteta, e o presidente do Erizana, Manuel Goce Ratel, reafirma o interese de ambas as institucións polo desenvolvemento e a formación dos novos futbolistas.

Este convenio inclúe varias accións ao longo da tempada, como cursos de formación a adestradores, a posibilidade de realizar campus de verán e clinics específicos nas instalacións do club, así como unha serie de acordos sobre material deportivo e a colaboración dos técnicos da canteira celeste nas actividades formativas organizadas polo Erizana Cf.

O Real Club Celta de Vigo e a súa Fundación agradecen ao Erizana CF a súa disposición á hora de asinar esta importante colaboración para potenciar o fútbol basee e a difusión do celtismo ao longo do territorio galego.

 

La Fundación Celta de Vigo continúa trabajando en la consolidación de estructuras de formación de jóvenes futbolistas con la firma de un importante convenio de colaboración con el Erizana CF de Baiona, un equipo que lleva una interesante trayectoria y que trabaja con intensidad en el fútbol de base. Este acuerdo, firmado por el director de la Fundación Celta, Germán Arteta,  y el  presidente del Erizana, Manuel Goce Ratel, reafirma el interés de ambas instituciones por el desarrollo y la formación de los jóvenes futbolistas.
Este convenio incluye varias acciones a lo largo de la temporada, como cursos de formación a entrenadores, la posibilidad de realizar campus de verano y clinics específicos en las instalaciones del club, así como una serie de acuerdos sobre material deportivo y la colaboración de los técnicos de la cantera celeste en las actividades formativas organizadas por el Erizana CF.
El Real Club Celta de Vigo y su Fundación agradecen al Erizana CF su disposición a la hora de firmar esta importante colaboración para potenciar el fútbol base y la difusión del celtismo a lo largo del territorio gallego.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario