A Madroa segue dando os seus froitos

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: enero 27, 2015

O traballo na Madroa segue dando froitos: Dous canteiráns convocados coa Selección Española Sub-18.

Brais Méndez e Pape Cheikh participarán na XLI Copa do Atllántico

O duro traballo diario nas instalacións da Madroa continúa dando os seus froitos, máis aló dos resultados puntuais de cada equipo. O empeño do club e a Fundación na formación de xogadores, na potenciación e mellora das súas calidades, e o apoio decidido da afección permiten á canteira celeste seguir sendo un referente en toda España, con numerosos recoñecementos e un amplo reflexo nas categorías inferiores da Selección Española.

Ese arduo traballo invisible, fonte de grandes satisfaccións nos últimos anos para o celtismo, depara hoxe de novo boas noticias para a canteira e a afección. O seleccionador nacional Sub-18 convocou a dous xogadores do Real Club Celta para a prestixiosa Copa do Atlántico, Torneo internacional que celebra o próximo mes de febreiro o seu XLI edición. Os canteiráns do Real Club Celta que participarán neste trofeo son Brais Méndez e Pape Cheikh, quen debuta como internacional e eleva a máis que notable cifra de novos talentos celestes convocados polas distintas seleccións nacionais nos últimos anos.

O bo traballo desenvolvido na Madroa, co respaldo inquebrantable do club, a Fundación e a afección celestes, vese reflectidos unha vez máis coa convocatoria de dous xogadores para o Torneo, que no últimas tres edicións contara unicamente coa participación dun xogador do Celta.

O 3 de febreiro, xornada inaugural do torneo, a Selección Sub-18 enfrontarase a Costa Rica no campo municipal do Maspalomas. Ao día seguinte, o mércores 4, ás 18:30 horas, a Sub-18 española medirase á autonómica canaria no Campo Alfonso Silva. Por último, o venres 6 de febreiro e nese mesmo estadio, España xogará ante Portugal ás 18:30 horas.

CALENDARIO DE PARTIDOS DA SELECCIÓN NACIONAL

3 DE FEBREIRO DE 2015, 18:30: ESPAÑA-COSTA RICA
4 DE FEBREIRO DE 2015, 18:30: ESPAÑA-CANARIAS
6 DE FEBREIRO DE 2015, 18:30: ESPAÑA-PORTUGAL

El trabajo en A Madroa sigue dando frutos: Dos canteranos convocados con la Selección Española Sub-18

Brais Méndez y Pape Cheikh participarán en la XLI Copa del Atllántico

El duro trabajo diario en las instalaciones de A Madroa continúa dando sus frutos, más allá de los resultados puntuales de cada equipo. El empeño del club y la Fundación en la formación de jugadores, en la potenciación y mejora de sus cualidades, y el apoyo decidido de la afición permiten a la cantera celeste seguir siendo un referente en toda España, con numerosos reconocimientos y un amplio reflejo en las categorías inferiores de la Selección Española.

Ese arduo trabajo invisible, fuente de grandes satisfacciones en los últimos años para el celtismo, depara hoy de nuevo buenas noticias para la cantera y la afición. El seleccionador nacional Sub-18 ha convocado a dos jugadores del Real Club Celta para la prestigiosa Copa del Atlántico, Torneo internacional que celebra el próximo mes de febrero su XLI edición. Los canteranos del Real Club Celta que participarán en este trofeo son Brais Méndez y Pape Cheikh, quien debuta como internacional y eleva la más que notable cifra de jóvenes talentos celestes convocados por las distintas selecciones nacionales en los últimos años.

El buen trabajo desarrollado en A Madroa, con el respaldo inquebrantable del club, la Fundación y la afición celestes, se ve reflejados una vez más con la convocatoria de dos jugadores para el Torneo, que en las últimas tres ediciones había contado únicamente con la participación de un jugador del Celta.

El 3 de febrero, jornada inaugural del torneo, la Selección Sub-18 se enfrentará a Costa Rica en el campo municipal del Maspalomas. Al día siguiente, el miércoles 4, a las 18:30 horas, la Sub-18 española se medirá a la autonómica canaria en el Campo Alfonso Silva. Por último, el viernes 6 de febrero y en ese mismo estadio, España jugará ante Portugal a las 18:30 horas.

CALENDARIO DE PARTIDOS DE LA SELECCIÓN NACIONAL

3 DE FEBRERO DE 2015, 18:30: ESPAÑA-COSTA RICA

4 DE FEBRERO DE 2015, 18:30: ESPAÑA-CANARIAS

6 DE FEBRERO DE 2015, 18:30: ESPAÑA-PORTUGAL

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario