Celta e Alondras selan un novo convenio de colaboración

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 22, 2016
Alondras

O Real Club Celta de Vigo, a través da súa Fundación, continúa fortalecendo as súas relacións cos principais clubs da contorna que traballan intensamente no desenvolvemento e a formación dos novos futbolistas. No marco deste proceso, a entidade celeste ha renovado a súa colaboración co Alondras C.F. que milita en terceira división.

O acordo asinado esta semana abarca diversos aspectos formativos como o desenvolvemento de charlas técnicas por parte dos especialistas da canteira celeste, a realización dun campus de verán do Celta no campo de Ou Morrazo e unha estreita colaboración para potenciar o desenvolvemento de futbolistas de ambos os clubs.

No acto de firma estiveron presentes o presidente do Alondras, Luís Guimeráns, o director da Fundación Celta, Germán Arteta e Carmen Avendaño, patroa da Fundación celeste e membro do consello de administración do club.

Este tipo de acordos confirman a decidido aposta da Fundación Celta de Vigo por reforzar as estruturas formativas da base e dotalas de maiores recursos, así como xerar sinerxías entre todas as entidades que traballan no desenvolvemento e formación de futbolistas.

El Real Club Celta de Vigo, a través de su Fundación, continúa fortaleciendo sus relaciones con los principales clubes del entorno que trabajan intensamente en el desarrollo y la formación de los jóvenes futbolistas. En el marco de este proceso, la entidad celeste ha renovado su colaboración con el Alondras C.F. que milita en tercera división.

El acuerdo firmado esta semana abarca diversos aspectos formativos como el desarrollo de charlas técnicas por parte de los especialistas de la cantera celeste, la realización de un campus de verano del Celta en el campo de O Morrazo y una estrecha colaboración para potenciar el desarrollo de futbolistas de ambos clubes.

En el acto de firma estuvieron presentes el presidente del Alondras, Luís Guimeráns, el director de la Fundación Celta, Germán Arteta y Carmen Avendaño, patrona de la Fundación celeste y miembro del consejo de administración del club.

Este tipo de acuerdos confirman la decidida apuesta de la Fundación Celta de Vigo por reforzar las estructuras formativas de la base y dotarlas de mayores recursos, así como generar sinergias entre todas las entidades que trabajan en el desarrollo y formación de futbolistas.

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario