Celta e Deportivo lanzan unha bonita mensaxe de deportividade e sa rivalidade

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 1, 2015
bus_benjamin_celta_depor_1415

Os equipos de cadetes e benxamíns de Celta e Deportivo deixaron hoxe en Vigo e A Coruña imaxes cargadas de simbolismo, que mostran que a deportividade, a colaboración e a rivalidade sa son totalmente compatibles coa paixón, a entrega e o afán de vitoria dentro do terreo de xogo. Ese é o obxectivo da iniciativa de ambos clubs de propiciar estas viaxes compartidas dos seus equipos de categorías inferiores: mostrar de xeito inequívoco que os derbis débense vivir co máximo respecto fora do céspede e coa habitual tensión, enerxía e intensidade no campo.

Os dous autobuses nos que viaxan os xogadores de ambos clubs, cadetes cara a Zaragoza e benxamíns cara a Valladolid, partiron esta tarde para participar en dous prestixiosos torneos de Semana Santa.

Os cadetes comparten cartel no Trofeo César Augusta con equipos como Real Madrid ou Fútbol Club Barcelona, mentres que os conxuntos do Benxamín A de Celta e Deportivo desprazanse a Iscar, en Valladolid, para participar na Iscar Cup, onde participan equipos como Real Madrid, Barcelona ou Villarreal. A fase de grupos na que participan os célticos terá lugar os días 2 e 3 de abril.

Los equipos de cadetes y benjamines de Celta y Deportivo dejaron hoy en Vigo y A Coruña imágenes cargadas de simbolismo, que  muestran que la deportividad, la colaboración y la rivalidad sana son totalmente compatibles con la pasión, la entrega y el afán de victoria dentro del terreno de juego. Ese es el objetivo de la iniciativa de ambos clubes de propiciar estos viajes compartidos de sus equipos de categorías inferiores: mostrar de manera inequívoca que los derbis se deben vivir con el máximo respeto fuera del césped y con la habitual  tensión, energía e intensidad en el campo.

Los dos autobuses en los que viajan los jugadores de ambos clubes, cadetes hacia Zaragoza y benjamines hacia Valladolid, partieron esta tarde para participar en dos prestigiosos torneos de Semana Santa.

Los cadetes comparten cartel en el Trofeo César Augusta con equipos como Real Madrid o Fútbol Club Barcelona, mientras que los conjuntos del Benjamín A de Celta y Deportivo se desplazarán a Iscar, en Valladolid, para participar en la Iscar Cup, donde participan equipos como Real Madrid, Barcelona o Villarreal. La fase de grupos en la que participan los célticos tendrá lugar los días 2 y 3 de abril.

buses_compartidos_cadetes_1415

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario