Dobre vitoria celeste ante a canteira do Porto

Actualizado: enero 16, 2015

As canteiras do RC Celta e o FC Porto atopáronse onte na Madroa para disputar dous partidos amigables. O Alevín A e o Cadete B celestes enfrontáronse respectivamente ás categorías Sub-12 e Sub-15 do club portugués, encontros que se resolveron en ambos os casos con vitorias dos canteiráns célticos.

O Alevín A cultivou unha avultada vitoria 7-3 grazas ao triplete de David e os tantos de Miguel, Damián, Meixus e Hugo Álvarez; mentres que o Cadete B derrotou 3-1 ao seu equivalente dos dragões con tantos de Pampín, Martín e Lucas.

Esta é a segunda ocasión na que as canteiras de ambos os clubs organizan amigables formativos entre equipos das súas categorías inferiores, iniciativas froito da boa relación existente entre o RC Celta e o FC Porto e que son un aliciente para as novas promesas das dúas institucións.

Las canteras del RC Celta y el FC Porto se encontraron ayer en A Madroa para disputar dos partidos amistosos. El Alevín A y el Cadete B celestes se enfrentaron respectivamente a las categorías Sub-12 y Sub-15 del club portugués, encuentros que se resolvieron en ambos casos con victorias de los canteranos célticos.

El Alevín A cosechó una abultada victoria 7-3 gracias al triplete de David y los tantos de Miguel, Damián, Meixus y Hugo Álvarez; mientras que el Cadete B derrotó 3-1 a su equivalente de los dragões con tantos de Pampín, Martín y Lucas.

Esta es la segunda ocasión en la que las canteras de ambos clubs organizan amistosos formativos entre equipos de sus categorías inferiores, iniciativas fruto de la buena relación existente entre el RC Celta y el FC Porto y que son un aliciente para las jóvenes promesas de las dos instituciones.

cadeteb-1415