Firma Convenio da Fundación coa SD Ribadeo

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: julio 21, 2015
Foto: Faro Norte – Ribadeo
A Fundación Celta de Vigo continúa ampliando as súas colaboracións con clubes referentes en Galicia coa sinatura dun importante convenio co SD Ribadeo. O club lucense é un dos máis importantes da zona da costa norte de Lugo e Asturias destacando pola súa labor de formación deportiva.

A sinatura tivo lugar no salón de actos do Concello de Ribadeo coa presencia da directiva da SD, Magdalena Gómez, do director da devandita fundación, Germán Arteta, así coma o alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, e o concelleiro de Deportes, David Rivas. Todos eles amosaron a súa satisfacción porque tras varios meses de traballo foi posible concretar un convenio que sen dúbida será moi beneficioso para ambas partes.

A Fundación Celta e a SD Ribadeo comprométense por tres tempadas a colaborar de manera activa non so na posible incorporación de xogadores ás categorías inferiores do Real Club Celta de Vigo, senón tamén en materias formativas e de desenvolvemento e mellora das estructuras deportivas.

La Fundación Celta de Vigo continúa ampliando sus colaboraciones con clubes referentes en Galicia con la firma de un importante convenio con el SD Ribadeo. El club lucense es uno de los más importantes de la zona de la costa norte de Lugo y Asturias destacando por la suya labor de formación deportiva.

La firma tuvo lugar en el salón de actos del Ayuntamiento de Ribadeo con la presencia de la directiva de la SD, Magdalena Gómez, del director de la dicha fundación, Germán Arteta, así como el alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, y el concejal de Deportes, David Rivas. Todos ellos mostraron su satisfacción porque tras varios meses de trabajo fue posible concretar un convenio que sin duda será muy beneficioso para ambas partes.

La Fundación Celta y la SD Ribadeo se comprometen por tres temporadas a colaborar de manera activa no so en la posible incorporación de jugadores a las categorías inferiores del Real Club Celta de Vigo, sino también en materias formativas y de desarrollo y mejora de las estructuras deportivas.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario