Imaxe de gran valor de Celta e Deportivo: Os seus equipos de fútbol base compartirán autobús

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: marzo 9, 2015

Cadetes e benxamíns de ambos clubs viaxarán xuntos aos torneos de Semana Santa

O Real Club Celta e o Deportivo dan un novo paso adiante no seu firme compromiso por forxar unha relación fluída e cordial entre as dúas entidades, que camiñan de xeito decidido cara ao establecemento definitivo dunha sa rivalidade deportiva. Ambos clubes, nun exemplo de colaboración de elevado contido simbólico, ofrecerán esta próxima Semana Santa unha imaxe de gran valor: a dos xogadores de varios equipos de categorías inferiores compartindo autobús. Unha vez no terreo de xogo, a paixón, a tensión e a enerxía serán as que tradicionalmente desprenden os derbis, xogados e vividos coa máxima intensidade, pero tamén co máximo respecto.

Concretamente, os equipos Cadete A e Benxamín A de Celta e Deportivo viaxarán xuntos esta Semana Santa. Os cadetes desprazaranse a Zaragoza para participar no prestixioso torneo César Augusta, no que comparten cartel con equipos como Real Madrid ou Fútbol Club Barcelona. Este torneo terá lugar entre os días dous e cinco do próximo mes de abril.

Pola súa banda, os equipos do Benxamín A de Celta e Deportivo desprazaranse no mesmo autobús a Izcar, en Valladolid para participar na Izcar Cup, trofeo de enorme nivel no que os célticos comparten grupo con equipos como Real Madrid, Barcelona ou Villarreal. A fase de grupos na que participan os célticos terá lugar os días 2 e 3 de abril.

A imaxe dos nenos dos dous equipos galegos emprendendo unha viaxe xuntos simboliza o camiño que deben completar tamén ambas afeccións cara á normalidade e o comportamento deportivo nos enfrontamentos entre os dous clubs. A rivalidade deportiva será sempre intensa e chea de paixón, con ambas afeccións envorcadas coa máxima enerxía en animar aos seus equipos pero, sen mermar os sentimentos que rodean ao derbi, a normalidade debe converterse no verdadeiro aceno de identidade dos partidos que disputen ambos equipos.

Cadetes y benjamines de ambos clubes viajaran juntos a los torneos de Semana Santa

El Real Club Celta y el Deportivo de la Coruña dan un nuevo paso adelante en su firme compromiso por forjar una relación fluida y  cordial entre las dos entidades, que caminan de manera decidida  hacia el establecimiento definitivo de una sana rivalidad deportiva. Ambos clubes, en un ejemplo de colaboración de elevado contenido simbólico, ofrecerán esta próxima Semana Santa una imagen de gran valor: la de los jugadores de varios equipos de categorías inferiores compartiendo autobús. Una vez en el terreno de juego, la pasión, la tensión y la energía serán las de que tradicionalmente desprenden los derbis, jugados y vividos con la máxima intensidad, pero también con el máximo respeto.

Concretamente, los equipos Cadete A y Benjamín A de Celta y Deportivo viajarán juntos esta Semana Santa. Los cadetes se desplazarán a Zaragoza para participar en el prestigioso torneo César Augusta, en el que comparten cartel con equipos como Real Madrid o Fútbol Club Barcelona. Este torneo tendrá lugar entre los días dos y cinco del próximo mes de abril.

Por su parte, los equipos del Benjamín A de Celta y Deportivo se desplazarán en el mismo autobús a Izcar, en Valladolid para participar en la Izcar Cup, trofeo de enorme nivel en el que los célticos comparten grupo con equipos como Real Madrid, Barcelona o Villarreal. La fase de grupos en la que participan los célticos tendrá lugar los días 2 y 3 de abril.

La imagen de los niños de los dos equipos gallegos emprendiendo un viaje juntos simboliza el camino que deben completar también ambas aficiones hacia la normalidad y el comportamiento deportivo en los enfrentamientos entre los dos clubes. La rivalidad deportiva será siempre intensa y llena de pasión, con ambas aficiones volcadas con la máxima energía en animar a sus equipos pero, sin mermar los sentimientos que rodean al derbi, la normalidad debe convertirse en la verdadera seña de identidad de los partidos que disputen ambos equipos.

 

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario