Notable e estimulante presencia do RC Celta na Selección Española Sub-19

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: enero 13, 2016

Tres xogadores do Real Club Celta, Iván Villar, Pape Cheikh e Diego Alende, forman parte da lista de convocados para o partido de preparación que disputará a Selección Española sub-19 o día 20 do presente mes ante Italia en Lepe, Huelva. Coa presenza deste tres canteiráns, o club celeste é, xunto ao Valencia, o equipo que máis xogadores achega ao combinado nacional.

O centrocampista Pape Cheikh é xa un habitual nas convocatorias desde a súa participaciónen o europeo sub 19 que se celebrou o pasado ano en Grecia e no que o combinado español proclamouse campión. Pola súa banda o porteiro Iván Villar e Diego Alende repiten convocatoria e asíntanse nunha selección excepcional, a vixente campioa de Europa.

O club e a Fundación Celta reciben sempre con gran satisfacción este tipo de recoñecemento, non só aos seus xogadores, senón á canteira celeste, na que se apoia o futuro da entidade. O intenso traballo diario na Madroa, o empeño do RC Celta e a súa Fundación en potenciar e desenvolver as categorías inferiores e o agarimo co que a afección apoia e alenta o proxecto de canteira e aos seus futbolistas permiten este tipo de noticias, que ratifican e reforzan o camiño emprendido polo club.

Tres jugadores del Real Club Celta, Iván Villar, Pape Cheikh y Diego Alende, forman parte de la lista de convocados para el partido de preparación que disputará la Selección Española sub-19 el día 20 del presente mes ante Italia en Lepe, Huelva. Con la presencia de estos tres canteranos, el club celeste es, junto al valencia, el equipo que más jugadores aporta al combinado nacional.

El centrocampista Pape Cheikh es ya un habitual en las convocatorias desde su participaciónen el europeo sub 19 que se celebró el pasado año en Grecia y en el que el combinado español se proclamó campeón. Por su parte el portero Iván Villar y Diego Alende repiten convocatoria y se asientan en una selección excepcional, la vigente campeona de Europa.

El club y la Fundación Celta reciben siempre con gran satisfacción este tipo de reconocimiento, no sólo a sus jugadores, sino a la cantera celeste, en la que se apoya el futuro de la entidad.  El intenso trabajo diario en A Madroa, el empeño del RC Celta y su Fundación en potenciar y desarrollar las categorías inferiores y el cariño con el que la afición respalda y alienta el proyecto de cantera y a sus futbolistas permiten este tipo de noticias, que ratifican y refuerzan el camino emprendido por el club.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario