Novo convenio entre a Fundación Celta e o Tyde FC

Actualizado: febrero 23, 2015
20150220_121236
Novo convenio de colaboración asinado pola Fundación Celta, esta vez co equipo de fútbol Tyde FC de Tui, equipo que leva unha interesante traxectoria e que traballa con intensidade na formación de futbolistas. Este acordo, asinado polo director xeral da Fundación Celta e presidente do Tyde, Elías Vieiro, confirma o interese de ambas entidades por continuar reforzando as estructuras formativas e promovendo unha filosofía de fútbol que tantos éxitos está colleitando.

Este convenio inclúe varias accións o longo da tempada tales como cursos de formación a adestradores, a posibilidade de realizar campus de verán e clinics específicos nas instalacións do clube, coma unha serie de acordos de material deportivo e a colaboración dos técnicos da canteira celeste nas actividades formativas organizadas por esta escola.

O Real Club Celta de Vigo e a súa Fundación queren agradecer ao club tudense pola súa disposición á hora de asinar esta colaboración co fin de potenciar o fútbol base e a difusión do celtismo ao longo do territorio galego.

Nuevo convenio de colaboración firmado por la Fundación Celta, esta vez con el equipo de fútbol Tyde FC de Tui, equipo que lleva una interesante trayectoria y que trabaja con intensidad en la formación de futbolistas. Este acuerdo, firmado por el director general de la Fundación Celta y presidente del Tyde, Elías Vieiro, confirma el interés de ambas entidades por continuar reforzando las estructuras formativas y promoviendo una filosofía de fútbol que tantos éxitos está cosechando.

Este convenio incluye varias acciones a lo largo de la temporada tales como cursos de formación a entrenadores, la posibilidad de realizar campus de verano y clinics específicos en las instalaciones del club tudense, como una serie de acuerdos de material deportivo y la colaboración de los técnicos de la cantera celeste en las actividades formativas organizadas por esta escuela.

El Real Club Celta de Vigo y su Fundación quieren agradecer al club tudense por su disposición a la hora de firmar esta colaboración con el fin de potenciar el fútbol base y la difusión del celtismo a lo largo del territorio gallego.