O celeste Brais Méndez suma máis minutos coa Sub-17

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: abril 1, 2014

O centrocampista celeste Brais Méndez, xogador do Xuvenil A, volveu contar para o seleccionador nacional Sub-17 no último partido de Rólda Elite de Kazán. A selección española enfrontouse a Suíza nun partido decisivo de face ao próximo Campionato Europeo da categoría. Brais Méndez disputou practicamente todo o segundo tempo do partido, no que España non tivo fortuna. A falta de cinco minutos para o final do choque, o conxunto suízo anotou o gol da vitoria, que deixa á vermella fora do Europeo.

Brais Méndez debutou coa Sub-17 neste minitorneo celebrado en Rusia, un novo canteirán céltico que alcanza a internacionalidad e que se suma a unha ampla lista de canteiráns que xa se estrearon na selección nacional. A canteira do RC Celta segue acaparando a atención dos seleccionadores, un recoñecemento ao proxecto de fútbol basee do club, no que o apoio da afección celeste continúa sendo un dos alicerces básicos para o seu éxito.

 

FICHA TÉCNICA

1-SUIZA: Descloux, Schättin, Kryeziu, Oberlin, Sow, Cani, Loosli, Bajrami, Alpsoy, Alves (Efendic, 67′) e Kutesa (Babic, 68′)

0-ESPAÑA: Soriano, Pleguezuelo, Marín, Meré, Canós (Martínez, 53′), Chirivella (Méndez, 48′), Altamirano, García, Villalibre, Sarsanedas e Montoro (Antonio, 72′)

Goles: Alpsoy, min.75 (1-0)

Estadio: Rubin (Kazán)

El centrocampista celeste Brais Méndez, jugador del Juvenil A, volvió a contar para el seleccionador nacional Sub-17 en el último partido de la Ronda Élite de Kazán. La selección española se enfrentó a Suiza en un partido decisivo de cara al próximo Campeonato Europeo de la categoría. Brais Méndez disputó prácticamente todo el segundo tiempo del partido, en el que España no tuvo fortuna. A falta de cinco minutos para el final del choque, el conjunto suizo anotó el gol de la victoria, que deja a la roja fuera del Europeo.

Brais Méndez debutó con la Sub-17 en este minitorneo celebrado en Rusia, un nuevo canterano céltico que alcanza la internacionalidad y que se suma a una amplia lista de canteranos que ya se han estrenado en la selección nacional. La cantera del RC Celta sigue acaparando la atención de los seleccionadores, un reconocimiento al proyecto de fútbol base del club, en el que el apoyo de la afición celeste continúa siendo uno de los pilares básicos para su éxito.

 

FICHA TÉCNICA

1-SUIZA: Descloux, Schättin, Kryeziu, Oberlin, Sow, Cani, Loosli, Bajrami, Alpsoy, Alves (Efendic, 67′) y Kutesa (Babic, 68′)

0-ESPAÑA: Soriano, Pleguezuelo, Marín, Meré, Canós (Martínez, 53′), Chirivella (Méndez, 48′), Altamirano, García, Villalibre, Sarsanedas y Montoro (Antonio, 72′)

Goles: Alpsoy, min.75 (1-0)

Estadio: Rubin (Kazán)

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario