O RC Celta, terceiro clasificado da Danone Nations Cup

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: junio 24, 2014

Venceu ao Villarreal no partido polo terceiro posto (4-1). O celeste Romero, premio ao mellor porteiro

O RC Celta Alevín A finalizou a súa participación na Danone Nations Cup alcanzando o terceiro posto da fase nacional. Os celestes, que venceron ao RCD Espanyol en cuartos de final (3-1), caeron en semifinais pola mínima ante a UE Cornellà, equipo que resultou vencedor do torneo tras superar ao Levante no encontro final.

No partido polo terceiro posto o RC Celta venceu con solvencia ao Vilarreal CF por 4-1. O celeste Lois Romero regresa a Vigo co premio ao mellor porteiro da competición, outra proba do enorme potencial dos gardametas da Madroa.

O club e a Fundación Celta continúan traballando para que os equipos da canteira celeste sigan crecendo, mellorando e participando nos eventos máis prestixiosos do fútbol basee, como é o caso da Danone Nations Cup.

Venció al Villarreal en el partido por el tercer puesto (4-1). El celeste Romero, premio al mejor portero

El RC Celta Alevín A finalizó su participación en la Danone Nations Cup alcanzando el tercer puesto de la fase nacional. Los celestes, que vencieron al RCD Espanyol en cuartos de final (3-1), cayeron en semifinales por la mínima ante el UE Cornellà, equipo que ha resultado vencedor del torneo tras superar al Levante en el encuentro final.

En el partido por el tercer puesto el RC Celta venció con solvencia al Villarreal CF por 4-1. El celeste Lois Romero regresa a Vigo con el premio al mejor portero de la competición, otra prueba del enorme potencial de los guardametas de A Madroa.

El club y la Fundación Celta continúan trabajando para que los equipos de la cantera celeste sigan creciendo, mejorando y participando en los eventos más prestigiosos del fútbol base, como es el caso de la Danone Nations Cup.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario