RC Celta e Fundación fortalecen a súa presenza internacional

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: agosto 27, 2015
Convenio de colaboración coa Federación de Fútbol de Corea do Sur.

O Real Club Celta e a súa Fundación continúan traballando para fortalecer a súa presenza internacional co fin de mellorar a formación dos xogadores de canteira, así como para promocionar a imaxe do club fóra das nosas fronteiras.

Nas últimas horas asinouse un importante convenio entre o club celeste e a Federación Coreana de Fútbol con motivo da celebración do torneo internacional Sub12 de Gyeongju, no que o Celta Infantil B obtivo o terceiro posto tras vencer ao Corinthians na quenda de penaltis.

Este novo convenio terá unha duración de 2 anos durante os cales o equipo infantil do Real Club Celta participará de novo no prestixioso torneo internacional de Gyeongju, onde xa disputara este esixente trofeo en 2013. Ademais, grazas a este convenio varios mozos coreanos terán a oportunidade de viaxar a Vigo para adestrar e formarse cos equipos das categorías inferiores do club.

Desta forma, a entidade celeste prosegue o seu labor de expansión internacional, unha das claves para impulsar o desenvolvemento institucional do club e perfeccionar a formación deportiva dos máis novos.

Convenio de colaboración con la Federación de Fútbol de Corea del Sur

El Real Club Celta y su Fundación continúan trabajando para fortalecer su presencia internacional con el fin de mejorar la formación de los jugadores de cantera, así como para promocionar la imagen del club fuera de nuestras fronteras.

En las últimas horas se ha firmado un importante convenio entre el club celeste y la Federación Coreana de Fútbol con motivo de la celebración del torneo internacional Sub12 de Gyeongju, en el que el Celta Infantil B ha obtenido el tercer puesto tras vencer al Corinthians en la tanda de penaltis.

Este novedoso convenio tendrá una duración de 2 años durante los cuales el equipo infantil del Real Club Celta participará de nuevo en el prestigioso torneo internacional de Gyeongju, donde ya había disputado este exigente trofeo en 2013. Además, gracias a este convenio varios jóvenes coreanos tendrán la oportunidad de viajar a Vigo para entrenar y formarse con los equipos de las categorías inferiores del club.

De esta forma, la entidad celeste prosigue su labor de expansión internacional, una de las claves para impulsar el desarrollo institucional del club y perfeccionar la formación deportiva de los más jóvenes.

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario