Jenny Fernández acada o bronce en Antequera

ESCUELA DE FÚTBOL PARA PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL

Publicado por
Actualizado: febrero 26, 2015
jenny

Foron 4 os célticos da categoría Promesa (sub23) que viaxaron a Antequera para disputar a cita crave das súas tempadas de pista cuberta, onde o premio é estar alí e pelexar cos mellores do país. Pero, se ademáis podes estar arriba e pelexar por unha medalla, mellor que mellor. E iso é o que fixeron algúns dos alí presentes.

O primeiro en entrar en escena foi o atleta de probas combinadas Adolfo Sainz-Maza, que estivo a loitar por unha medalla durante as dúas xornadas no seis primeiras probas do Heptatlon pero que non saíu á pista para correr a última proba, o 1000m.

Pola tarde, a nigranense Jenny Fernández meteríase na final de 800m sendo 1ª da súa serie con 2.17.90, confirmando as súas expectativas de medalla.

O último en saír á pista na xornada do Sábado sería Gonzalo Basconcelo, que quedaría fóra da final de 1500m sendo 7º da súa serie con 4.00.53.
Xa na mañá do domingo, mentres Adolfo seguía coa súa competición, Antía Martínez metíase na final dos 60m valos sendo 3ª da súa serie con 9.29. Para unha hora máis tarde correr en 9.13, acabando nunha meritoria 4ª posición. Quedouse ás portas da medalla, pero estamos seguros que este resultado lle dará confianza e continuidade á canguesa, castigada polas lesións nas últimas datas.

A gran noticia céltica do campionato chegaría nunha das últimas probas do mesmo, os 800m feminino, onde Jenny Fernández confirmaba as expectativas creadas en semifinais e conseguía un apertado BRONCE con 2.13.40. Medalla que referenda a decisión de baixar desde os obstáculos tomada este inicio de tempada. Parabéns!

Fueron 4 los célticos de la categoría Promesa (sub23) que viajaron a Antequera para disputar la cita clave de sus temporadas de pista cubierta, donde el premio es estar allí y pelear con los mejores del país. Pero, si además puedes estar arriba y pelear por una medalla, mejor que mejor. Y eso es lo que han hecho algunos de los allí presentes.

El primero en entrar en escena fue el atleta de pruebas combinadas Adolfo Sainz-Maza, que estuvo luchando por una medalla durante las dos jornadas en las seis primeras pruebas del Heptatlon pero que no salió a la pista para correr la última prueba, los 1000m.

Por la tarde, la nigranense Jenny Fernández se metería en la final de 800m siendo 1ª de su serie con 2.17.90, confirmando sus expectativas de medalla.

El último en salir a la pista en la jornada del Sábado sería Gonzalo Basconcelo, que se quedaría fuera de la final de 1500m siendo 7º de su serie con 4.00.53.

Ya en la mañana del domingo, mientras Adolfo seguía con su competición, Antía Martínez se metía en la final de los 60m vallas siendo 3ª de su serie con 9.29. Para una hora más tarde correr en 9.13, acabando en una meritoria 4ª posición. Se ha quedado a las puertas de la medalla, pero estamos seguros que este resultado le dará confianza y continuidad a la canguesa, castigada por las lesiones en las últimas fechas.
La gran noticia céltica del campeonato llegaría en una de las últimas pruebas del mismo, los 800m femenino, donde Jenny Fernández confirmaba las expectativas creadas en semifinales y conseguía un apretado BRONCE con 2.13.40. Medalla que refrenda la decisión de bajar desde los obstáculos tomada este inicio de temporada. ¡Enhorabuena!

You must be logged in to post a comment Login

Deja un comentario