Novo Campus da Fundación Celta en Panamá

Actualizado: septiembre 14, 2017

Do 18 ao 22 de setembro, desenvolverase na o cidade de Chiriquí en Panamá o ‘I Campus Celta Experience Panamá’, dirixido a nenos e nenas de 6 a 18 anos, cun aforamento xa completo de 125 alumnos.

Realizarase en horario matinal de luns a venres e contará con formación teórica polas tardes aos adestradores do club local, Aguias de Chiriquí. A actividade se desarrrollará nas instalacións do colexio San Agustín.

O Campus contará co staff técnico da Cidade deportiva da Madroa composto por catro adestradores, quen dirixirá as actividades do citado Campus ao longo da semana.

Del 18 al 22 de septiembre, se desarrollará en al ciudad de Chiriquí en Panamá el ‘I Campus Celta Experience Panamá’, dirigido a niños y niñas de 6 a 18 años, con un aforo ya completo de 125 alumnos.

Se realizará en horario matinal de lunes a viernes y contará con formación teórica por las tardes a los entrenadores del club local, Águilas de Chiriquí. La actividad se desarrrollará en las instalaciones del colegio San Agustín.

El Campus contará con el staff técnico de la Ciudad deportiva de A Madroa compuesto por cuatro entrenadores, quienes dirigirán las actividades del citado Campus a lo largo de la semana.